Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استفاده من یونایتد از شرکت های جاسوسی برای ای خرید بازیکن

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر منچستریونایتد
منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طبق گزارش ها، منچستر یونایتد گام قابل توجهی برای استخدام "بنگاه های جاسوسی" برای نظارت بر قراردادهای احتمالی برداشته است.

به گزارش اسپوتنیک، به اساس گزارش The Athletic، شیاطین سرخ برای انجام بررسی های پیش زمینه قبل از انجام هرگونه نقل و انتقالات، به عملكردهای مخفی روی آورده اند.

باشگاه منچستریونایتد به رهبری اد وودوارد، در حال آماده سازی برای بازار جنوری و طبق گزارش ها، فهرستی از خریدهای احتمالی توسط اوله گونر سوسلشایر ارائه شده است.

این باشگاه با توجه به ضرورت تقویت فوری تیمش پس از بدترین شروع فصل لیگ برتر، هیچ سنگی را برای محافظت از سرمایه گذاری خود باقی نمی گذارد. ادعا می شود که پس از چندین خرید ناکام با پول بزرگ مانند الکسیس سانچز و آنخل دی ماریا، استفاده دست به استخدام شرکت جاسوسی زده است.

خرید مارکوس روخو از اسپورتینگ لیسبون در سال 2014 نیز یک عامل انگیزشی بود که  باشگاه تنها پس از گلزنی ستاره 16 میلیون پوندی اش متوجه آن شد.

گفته می شود یونایتد که پیش از دیدار روز یکشنبه برابر لیورپول در رده دوازدهم جدول لیگ برتر قرار دارد، از پنجره نقل و انتقالات جنوری می ترسد و این باشگاه در مورد آنچه که آنها یک "بازار دشوار" برای انجام کار می دانند، نگران افزایش قیمت های تورُم هستند و این باعث فروش باشگاه ها می شود.

آنها پس از تلاش برای گلزنی با مُهاجمان زیادی در ارتباط بوده اند که کالوم ویلسون، موسی دمبله و ماریو ماندزوکیچ به شدت مورد نظارت شان بوده است.

گفتنی است که جیمز مادیسون، دکلان رایس و شان لونستاف نیز در رادار سولسشایر قرار دارند زیرا او پس از موفقیت اولیه در قرارداد تابستانی آرون وان بیسکا و دانیل جیمز، بازیکنان جوان انگلستان را مورد توجه قرار می دهد.

اما به نظر می رسد بازیکنان برای بررسی اینکه آیا آنها مردهای مناسبی برای تعمیرات اساسی اولدترافورد هستند یا خیر، مورد تحقیقات دقیق قرار خواهند گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала