Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش رییس فیفا به نژاد پرستی در دنیای فوتبال

© REUTERS / Ruben SprichFIFA President Gianni Infantino attends a news conference after the executive committee meeting at the FIFA headquarters in Zurich, Switzerland March 18, 2016.
FIFA President Gianni Infantino attends a news conference after the executive committee meeting at the FIFA headquarters in Zurich, Switzerland March 18, 2016. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جانی اینفانتینو، مدعی شد که به صورت جدی با نژادپرستی در دنیای فوتبال مبارزه خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته اتفاقی بدی در کشور بلغاریا و در ورزشگاه صوفیا افتاد. بازیکنان تیم ملی انگلستان در بازی برابر بلغاریا مورد شعار‌های نژادپرستانه قرار گرفتند که باعث شد رییس فدراسیون فوتبال این کشور از سمتش استعفا دهد.

فوتبال – مذهب معاصر: ما امروز بجای صلیب به توپ تعظیم میکنیم - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
استعفای رییس فدراسیون فوتبال بلغاریا

واکنش‌ها در مورد این نژادپرستی به گونه بی سابقه بوده است که در آخرین مورد جانی اینفانتینو هم به این موضوع واکنش نشان داد.

اینفانتینو معتقد است که باید تدابیر در ورزشگاه‌ها برای جلوگیری از نژادپرستی افزایش یابد.

جانی اینفانتینو گفت:«بسیاری بیشتر اوقات می‌گویم که نژادپرستی جایی در فوتبال ندارد ، اما این پدیده شوم هر روز دیده می‌شود و برایم آزار دهنده است. نمی‌دانم به صورت جدی چه راه حلی وجود دارد اما فکر می‌کنم برای شناسایی این افراد حمایت دولت‌ها بسیار مهم است. من یکبار کوشش کردیم راه حل پیدا کنیم و اینکار را کردیم اما باز هم این مسئله وجود دارد. من از همه می‌خواهم با این پدیده شوم مبارزه کنند و به آن‌هایی که به این موضوع می‌پردازند در ورزشگاه‌های جای ندهند و آن‌ها را محروم کنند.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала