Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

10 میلیون پوند در سال پیشنهاد منچستر برای مانزوکیچ

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر Russia World Cup Croatia Training
Russia World Cup Croatia Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ماریو مانزوکیچ در صورت انتقال به منچستر یونایتد، می تواند 10 میلیون پوند درآمد کسب کند و جز 4 بازیکن پر درآمئد منچستریونایتد شود.

به گزارش اسپوتنیک، شان گزارش داده است، مانزوکیچ می تواند با انتقالش در جنوری چهارمین بازیکن پردرآمد منچستریونایتد باشد  با وجود اینکه وی سومین بازیکن مسن تیم خواهد بود.

یونایتد در این فصل از نه بازی فقط 9 گل به ثمر رسانده است و هیئت مدیره این تیم اعتراف کرده است که پس از دست دادن روملو لوکاکو و الکسیس سانچز در اینتر میلان در این تابستان، سولسشایر در حمله انتخاب های زیادی ندارد.

مارکوس رشفورد، آنتونی مارسیال و میسون گرین وود تنها مهاجمان پیشرو در این باشگاه هستند و دو نفر اول به طور کلی مردان درجه یک این تیم مخصوصا در فاز هجومی محسوب می شوند.

در اوایل این هفته ادعا شده بود که منچستر یونایتد موافقت کرده است که در جنوری با 10 میلیون پوند قرارداد را با مانزوکیچ امضا کند.

مهاجم پیشین اتلتیکو مادرید در حال حاضر در یوونتوس حدود 200،000 پوند در هفته درآمد دارد و ششمین بازیکن برتر پر درامد یوونتوس به حساب می‌رود، با وجود اینکه وی از زمان حضور مائوریسیو ساری کمتر مورد استفاده قرار گرفته است.

با قرض دادن سانچز به اینتر، دیوید دخئا هنگامی که در ماه گذشته قرارداد جدیدی با ارزش 375 هزار پوند در هفته امضا کرد، پر درآمد ترین بازیکن باشگاه شناخته می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала