Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مارکانا میزبان فینال لیبرتادورس شد

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه مارکانا - برزیل
ورزشگاه مارکانا - برزیل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسولان فوتبال آمریکای جنوبی رسما تایید کردند که ورزشگاه مارکانای برزیل به عنوان میزبان دیدار نهای کوپا لیبرتادورس انتخاب شده است.

به گزارش اسپوتنیک، مدیرعامل فوتبال آمریکای جنوبی موسوم بهCONMEBOL  اعلام کرد که ورزشگاه ماراکانا در برزیل میزبان فینال کوپا لیبرتادورس 2020 خواهد بود. در همین حال، فینال رقابت های باشگاهی دسته دوم قاره کوپا سودامریکانا در ورزشگاه ماریو کمپس در کوردوبای آرژانتین برگزار می شود.

ماراکانا با ظرفیت 84.738 تن در طول سال ها میزبان مسابقات و رقابت های مهم دیگر بوده است. فقط سه ماه پیش، میزبان فینال کوپا آمریکا در سال 2019 بود، همچنین محل برگزاری رقابت های جام جهانی 2014 و مسابقات کنفدراسیون های جام حذفی 2013 بود. زیباترین عرصه فوتبال برزیل، همچنین میزبان تیم های باشگاهی مستقر در ریو است که مهمترین آنها فلامینگو می باشد.

در همین حال دیدار نهایی سودآمریکانا در ورزشگاه ماریو کمپس در کوردوبای آرژانتین برگزار خواهد شد.

این ورزشگاه یکی از مدرن ترین ورزشگاه های آرژانتین به شمار می رود که در سال 2011 میزبان کوپا آمریکا بود. از آن زمان تا این دم چندین فینال جام آرژانتین و سوپر جام را میزبان بوده و باشگاه اتلتیکو تالرز بازی های خانگی خود را در مسابقات سوپرلیگای آرژانتین در همین ورزشگاه برگزار می کند که 57000 تماشاگر را در خود جای می دهد.

فینال سال 2020 کوپا لیبرتادورس برای 21 نوامبر 2020 برنامه ریزی شده، در حالی که فینال کوپا سودامریکانا در 7 نوامبر 2020 برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала