Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی: لالیگا مهم‌ترین رقابت برای بارسلونا است

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر لیونل مسی
لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فوق ستاره بارسلونا به این باور است رقابت در لالیگا مهم‌تر از لیگ قهرمانان و کوپا‌دل‌ری برای بارسلونا محسوب می‌شود.

 به گزارش اسپوتنیک و به نقل از آ.اس،لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی در ده سال حضورش در بارسلونا 10 قهرمانی لالیگا، 4 قهرمانی لیگ قهرمانان و 6 قهرمانی کوپا دل ری به دست آورده است.

مسی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسی و کفش طلای ششم، پادشاهی لئو ادامه دارد + عکس و فیلم

این فوتبالیست نامدار جهان شب گذشته موفق شد برای ششمین بار کفش طلای اروپا را به دست آورد. او پس کسب این موفقیت در صحبت با خبرنگاران گفت: «لیگ قهرمانان یک رقابت ویژه برای به حساب میاید. ما می خواهیم هر سال در آن قهرمان شویم. علاوه بر این می دانیم که لالیگا مهمترین رقابت است چون اجازه می دهد در لیگ قهرمانان و رقابت های داخلی شرایط بهتری داشته باشی». فوق ستاره آبی‌اناری‌ها در ادامه صحبت‌هایش افزود: «زمانیکه در لالیگا عملکرد خوبی نداشته باشی تلاش برای درخشش در لیگ قهرمانان نیز دشوار می‌شود. درست است که همواره صحبت از لیگ قهرمانان است، اما این به معنای فراموشی لالیگا نیست چون ما در بارسلونا هستیم و می‌خواهیم در تمامی رقابت‌ها جام قهرمانی را بالای سر ببریم».

کاتاللانی‌ها برای فتح سومین قهرمانی متوالی در لالیگا تلاش می‌کنند. اما آغاز خوبی در این رقابت‌ها نداشته و در حال حاضر با دو امتیاز کمتر نسبت به رئال مادرید صدرنشین در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала