رسانه‌های پاکستان: حکومت پخش جریان سخنرانی اپوزیسیون را منع قرار می‌دهد

© AFP 2023 / Ishara S.Kodikaraرسانه‌های پاکستان: حکومت پخش جریان سخنرانی اپوزیسیون را منع قرار می‌دهد
رسانه‌های پاکستان: حکومت پخش جریان سخنرانی اپوزیسیون را منع قرار می‌دهد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برخی از کانال‌های تلویزیونی پاکستان از سانسور غیررسمی توسط سرویس خدمات رسانه‌ای الکترونیکی شکایت کرده و می‌گویند که این سرویس مانع پخش سخنرانی رهبر حزب «جمعیت علمای اسلام» شده است.

به گزارش اسپوتنیک، شماری از کانال‌های تلویزیونی پاکستان می‌گوید که سرویس خدمات رسانه‌ای الکترونیکی بالای آنها فشار آورده که جریان سخنرانی مولانا فضل الرحمن رهبر حزب جمعیت علمای اسلام پاکستان پخش نشود.

به گفته تلویزیون سماء، کانال‌های تلویزیونی پاکستان از فشار سانسورهای دولتی شکایت می‌کنند. به گفته یکی از گوینده‌گان تلویزیون جیو نیوز، سرویس خدمات رسانه‌ای الکترونیکی از آنها خواسته است تا جریان سخنرانی رهبر حزب «جمعیت علمای اسلام» را از طریق واتساپ و مسنجر پخش نکنند. تلویزیون آج نیز از این سرویس شکایت دارد.

 یادآوری می‌کنیم که قرار است مولانا فضل الرحمن رهبر حزب «جمعیت علمای اسلام» در تاریخ 27 تا 31 اکتوبر یک راهپیمایی تحت عنوان «آزادی اسلام‌آباد» را برگزار نماید. وی از رهبری دولت پاکستان می‌خواهد که «استعفا دهد و به خانه برود». وی همچنان قبل از راهپیمایی نیروهای پیشرو و مخالف، حزب خلق پاکستان و اتحادیه مسلمانان (نواز) را به راهپیمایی دعوت کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала