کلوپ ویدیو

نبرد شدید تمساح و لئوپارد شکار کامره شد + ویدیو

© Photo / Land of the Leopardنبرد شدید تمساح و لئوپارد شکار کامره شد + ویدیو
نبرد شدید تمساح و لئوپارد شکار کامره شد + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در پارک ملی کریوگر در افریقای جنوبی، رهنمای تور نبرد شدید لئوپارد با تمساح بخاطر بدست آوردن لاشه‌ی حیوانی که توسط تمساح شکار شده بود را در ویدیو ضبط کرد.

البرتو اسکاتولین، رهنمای تور ۵۴ ساله به تاریخ ۷ اکتوبر شاهد تلاش لئوپارد برای بدست آوردن لاشه شکار تمساح بوده است و نبرد این دو حیوان وحشی را در ویدیو ضبط کرده است.

این مرد می‌گوید: "معمولاً وقتی بازدیدکنندگان نمی‌باشند، من در پارک گشت می‌زنم و صحنه‌های جالب از حیات وحش را جستجو می‌کنم، این‌بار چانس با من بود".

اسکاتولین پس از رسیدن در کنار تالاب متوجه تمساحی شد که لاشه شکارش را حفاظت می‌کرد. وی می‌گوید: "به یکبارگی لئوپارد پیدا شد و خواست شکار آماده را از خود کند. لئوپارد به آبی که در آن تمساح پنهان شده بود، نزدیک شد. لئوپارد که گرسنه به نظر می‌رسید، چند بار تلاش کرد تا لاشه را از نزد تمساح بگیرد، اما هربار با مقابله سخت تمساح مواجه می‌شد. تمساح چند بار کوشش کرد تا دندان‌هایش را در بدن لئوپارد فرو ببرد".

به گفته این مرد ۵۴ ساله، نبرد شدید بود و لئوپارد تا حدی به تمساح نزدیک شد که چیزی نمانده بود خودش شکار شود. وی گفت: "چنین صحنه را برای نخستین بار در زندگی دیدم".

پارک ملی کریوگر در شمال شرق جمهوری افریقای جنوبی واقع است که در آن حدود ۱۵۰۰ شیر، ۱۲ هزار فیل، ۲۵۰۰ راس گاومیش، حدود یک هزار لئوپارد و پنج هزار کرگدن زندگی می‌کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала