نیروهای کماندو در لوگر یک تونل بزرگ طالبان را کشف نمودند + ویدیو

© AP Photo / Musadeq Sadeq, Fileنیروهای کماندو در لوگر یک تونل بزرگ طالبان را کشف نمودند + ویدیو
نیروهای کماندو در لوگر یک تونل بزرگ طالبان را کشف نمودند + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تونلی که قرار بود طالبان از آن برای حمله بالای ولسوالی چرخ استفاده کنند، توسط نیروهای کماندو کشف شد و از بین رفت.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع ملی با نشر یک خبرنامه از کشف و انهدام یک تونل بزرگ طالبان که قرار بود برای حمله بر مرکز ولسوالی چرخ ولایت لوگر استفاده شود، خبر داده است.

وزارت دفاع ملی افغانستان امروز (پنجشنبه، ۲۵ میزان) با نشر یک خبرنامه اعلام کرده است: طالبان تروریست که یک تونل بزرگ را در ولسوالی چرخ ولایت لوگر حفر کرده بودند و تصمیم داشتند تا با استفاده از آن بالای مرکز ولسوالی چرخ حمله کنند، در عملیاتی توسط نیروهای کماندو کشف و از بین برده شد.

خبرنامه می‌افزاید که در این عملیات همچنان نیروهای ملی دفاعی و امنیتی، ۳ محل ساخت و ساز ماین، ۲ قرارگاه، ۱ مرکز تعلیمی و ۱۲ جنگجوی طالب را از بین بردند و مقدار زیاد مهمات و یک موتر فیلدر تروریست‌ها را به دست آوردند.

وزارت دفاع ملی خاطر نشان ساخته است که گروه‌های تروریستی زیر تعقیب و فشار شدید نظامی نیروهای افغان قرار دارند و تروریست‌ها در هیچ جای افغانستان مصوون نخواهند ماند.

وزارت دفاع یک بار دیگر تاکید کرده است که نیروهای ملی دفاعی و امنیتی از هیچ نوع تلاش در راستای تامین امنیت مردم و جلوگیری از قتل و کشتار افراد بی گناه توسط تروریست‌ها دریغ نخواهند ورزید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала