Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت رونالدو به یونایتد فوق العاده خواهد بود

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هواداران باشگاه منچستریونایتد، هوای بازگشت رونالدو را به اولترافورد در سر دارند.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو، بازیکن 34 ساله و پرتگالی که در حال حاضر برای یوونتوس توپ میزند، روزگاری در یونایتد شاگرد الکس فرگوسن بود و به شهرت، محبوبیت و پخته‌گی کامل در این باشگاه رسید و از یونایتد راهی رئال مادرید شد.

Juventus' Cristiano Ronaldo smiles during a friendly soccer match between the Juventus A and B teams, in Villar Perosa, near Turin, Italy, Sunday, Aug.12, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مدیر ورزشی یوونتوس زمانی جدایی رونالدو از این تیم را فاش کرد

این بازیکن در رئال مادرید 9 سال فوق‌العاده را سپری کرد و در نهایت با ناسازگاری با مدیران این باشگاه به یوونتوس پیوست و قرارداد 4 ساله امضأ کرد.

حالا شایعاتی وجود دارد که رونالدو قبل از پایان قراردادش این باشگاه را ترک خواهد کرد و هواداران، و هم تیمی‌های سابق این بازیکن دوست دارند او به یونایتد بازگردد، زیرا این بازگشت برای او و باشگاه فوق‌العاده خواهد بود.

لویز ساها یکی از بازیکنان اسبق یونایتد است که 4 سال با رونالدو در یونایتد توپزد، مدعی است که بازگشت رونالدو در یونایتد رویایی خواهد بود.

ساها در این مورد به Compare.Bet گفت:« به خوبی میبینم  که رونالدو چقدر نسبت به روزهایی که در یونایتد هم تیمی بودیم، باتجربه تر و فوق‌العاده شده است. کاری که او حالا به عنوان یک فوتبالیست انجام می دهد، دیوانه کننده است. این کار‌ها را من در زمان اوجم نمی‌توانستم انجام دهم و ورزشگاه را به وجد بیاورم. بازگشت او به منچستر فراتر از رویاست و بی نظیر. شاید گل های کمتری به ثمر برساند ولی بازگشتش به یونایتد فوق العاده خواهد بود.»

این در حالیست که پاراتیچی مدیر ورزشی باشگاه یونتوس چند روز قبل گفت که رونالدو تا پایان قراردادش در یوونتوس باقی خواهد ماند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала