طفلی که مرده خوانده شده بود، پس از 29 سال نزد مادر بازگشت

© Fotolia / Andy Dean طفلی که مرده خوانده شده بود، پس از 29 سال نزد مادر بازگشت
طفلی که مرده خوانده شده بود، پس از 29 سال نزد مادر بازگشت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تینا بیژارانو، یکی از ساکنان ایالات متحده، گفته است که طفل‌اش را که پس از زایمان مرده خوانده بودند، بعد از 29 سال وی را دریافت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از KMPH-TV، تینا بیژارانو، شهروند امریکایی در گفتگوی با رسانه‌ها اظهار داشته است هنگامیکه او 17 سال سن داشته طفلی به دنیا آورده است و «کرستین» بالای وی نام گذاشته اما افزوده است که وی را داکتران متقاعد ساختند که طفل وی پس از زایمان مرده است.
در ادامه وی افزوده است که در سال 2018 یک نامه از طرف یک دختر ناشناس برایم فرستاده شد که دختر وی DNA ا انجام داده و گفته است که وی مادر این دختر بوده است.
دیده شده است که کرستین وفات نکرده است وی را فاملی از لاس ویگاس امریکا به فرزندی گفته بودند.
گفتنیست که این دختر سپس تغیر جنسیت داده و خود را مذکر ساخته است.
در عین حال تینا و کریستین امیدوارند که داستان آنها به خانواده های دیگر الهام بخش باشد و از جستجوی عزیزان خود دست بردارد نشوند.
یادآوری می‌کنیم که یکی از شهروندان ولایت شرق جاوا کشور اندونزیا نیز پس از مراسم دفن به خانه بازگشت.
حادثه ای ترافیکی سردردی های را بوجود آورد که در آن مردی بدون اسناد سوار بر موتورسایکل در اثر این حادثه درگذشت. مشخص شد که شناخت جسد غیرممکن است، بنابراین هویت مرحوم را به اساس مالک موتورسایکل مشخص کردند. پولیس معلوم کرد که مالک موتر سایکل- مرد معمار 40 ساله به نام سنارتو می باشد.
گفتنیست که هفت ساعت پس از تشییع جنازه، سنارتو به خانه بازگشت. به گفته این مرد، او از قضیه مرگ خود از دوستانش در محل کار آگاه شد. این معمار توضیح داد كه سه ماه پیش از یك دوست ریكشا دار خود پول قرض گرفت كه اسمش وارییم بود. به عنوان ضمانت، موتور سایکل خود را نزد وی گِرو ماند. این همه گوائی از آن می کند که دوست اش در این حادثه کشته شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала