Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فان دایک: می خواهم در هر بازی درگیر شوم، مراقبت از خود مهم است

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر فن دایک Футбол. Суперкубок УЕФА. Тренировка судей
فن دایک     Футбол. Суперкубок УЕФА. Тренировка судей - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فان دایک مدافع توانمند لیورپول اعتراف کرد که می خواهد در هر بازی درگیر باشد.

به گزارش اسپوتنیک، فان دایک مدافع باشگاه لیورپول در تازه ترین صحبت هایش روی موارد مختلف صحبت کرده و همچنان با بیان عملکرد خود اعتراف کرد که "می خواهد در هر بازی درگیر شود."

او گفت: "کار ساده ای نیست، شما باید مراقب خود باشید و با زندگی ما زندگی می کنیم، خیلی چیزها را کنار بگذارید. برای مثال ما در 11 روز آینده چهار بازی انجام می دهیم، شما در هتل ها مسافرت می کنید و می مانید، باید مراقب آنچه می خورید، می نوشید و مطمئن شوید که بهبود می یابید. من شکایت نمی کنم، اما شما باید مراقب خود باشید زیرا در پایان روز مردم برای تماشای بازی شما به ورزشگاه می آیند و فرقی نمی کند که شما یک روز سرما خورده باشید؟ قبل از آن، آنها می خواهند شما در روز مسابقه شرکت کنید.

فان دایک در ادامه افزود: "به همین دلیل بسیار مهم است که مراقب خود باشید و بخش بزرگی از آن مناسب است. خوشبختانه، تاکنون من این کار را به خوبی انجام داده ام و امیدوارم بتوانم این کار را انجام دهم. نقش من با بازوبند یا بدون آن یکسان است. من سعی می کنم مسئولیت را به عهده بگیرم زیرا در موقعیت خودم، باید و می خواهم هم هست. من سعی کردم پسران را پشت سر بگذارم و بیشتر اوقات، یک مرور کلی دارم. از کل زمین، بنابراین من می توانم سعی کنم به جلو فریاد بزنم، خواه آنها آن را بشنوند یا نه.

وی ادامه داد: "در اطراف من و همچنین با دروازه بان، تمام پاس ها یا هافبک ها، سعی می کنم به آنها فریاد بزنم، خواه مزخرف باشد یا چیزهایی که لازم و ضروری است که باید گفته شود. فکر می کنم این مسئله در فوتبال بسیار مهم است. برای اینکه یکدیگر را بیدار و هشیار نگه داریم. گاهی اوقات آنها نیز باید آن را به من فریاد بزنند و می خواهند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала