ناتو تمرینات جنگی هستوی برگزار خواهد کرد

© Fotolia / Kremldepallناتو تمرینات جنگی هستوی برگزار خواهد کرد
ناتو تمرینات جنگی هستوی برگزار خواهد کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه‌های آلمان خبر داده اند که ناتو با مشارکت دیگر اعضای هم‌پیمانان تمرینات هستوی برگزار خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، نیروهای دفاعی کشور آلمان گزارش داده اند که نیروهای آلمانی با هم‌ پیمان‌های خود در ائتلاف نظامی ناتو برنامه وقوع جنگ هستوی را مشق و تمرین خواهند کرد.
نشرات آلمانی اعلام کرده اند که یک مانور ائتلافی محرمانه با نام "Steadfast Noon آغاز شده است. در جریان این مانور از جمله استفاده از بمب افکن هایی تمرین می شود که در صورت جنگ با تسلیحات هستوی باید آماده و به کار برده شوند. نیروهای نظامی آلمان با «تورنادوهای» مخصوص خود موسوم به اسکادران تاکتیکی نیروهی هوایی 33 در این مانور شرکت می کند. این جنگنده ها در پایگاه هوایی بوشل واقع در ایفل جابجا هستند.

Ядерный взрыв  - اسپوتنیک افغانستان
روسیه از آغاز جنگ بزرگ هستوی هشدار داد

بر اساس اطلاعات تائید نشده سلاح‌های هستوی تاکتیکی نوع بی-61 امریکا هم در آنجا مستقر هستند. این تسلیحات هسته ای در چارچوب طرح اشتراک گذاری هستوی در ناتو می تواند در موارد عاجل توسط جنگنده های آلمانی علیه نیروهای مخالف مورد استفاده قرار گیرد، دیگر تسلیحات هسته ای امریکا نیز در ایتالیا، بلژیک، ترکیه و هلند مستقر می شوند.
به خاطر لغو قرارداد منع موشک های میان برد هستوی، کارشناسان خطر وقوع یک جنگ هستوی را بسیار بالاتر از سه دهه گذشته می دانند.
طبق اطلاعات کارشناسان نظامی در مانور موسوم به «استید فست نون» از جمله این تمرینات برگزار می شود که چگونه تسلیحات اتمی امریکا در محیطی امن از لایه‌های زیر زمینی به هواپیما انتقال شده و در طیارات جنگنده جاسازی می شوند. اما درمانورهای پروازی این جنگنده‌ها با نداشتن بمب پرواز می کنند.
به همین خاطر آنها به این فکر هستند که در آینده جنگ هستوی صورت خواهد گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала