Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ بازیکن جوان یونایتد قراردادش را تمدید کرد+عکس

© Photo / MU / MUManchester United
Manchester United - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
میسون گرین وود قرارداد جدیدی را با باشگاه منچستریونایتد امضا کرده است که وی را تا جون 2023 در این باشگاه نگه خواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک، میسون گرین وود 18 ساله، بازیکنی که محصول آکادمی باشگاه یونایتد است و از 7 سالگی در منچستریونایتد بوده حضور داشته است.

این بازیکن که آینده روشنی در انتظار او است امروز قراردادش را با باشگاه منچستریونایتد تمدید کرد و تا پایان سال 2023 در این باشگاه ماندنی شد.

میسون گرین ودد که چندی قبل 18 ساله شد از تمدید قرارداد با باشگاه یونایتد اظهار خوشحالی کرد و این روز را برای خودش رویایی خواند.

میسون گرین وود گفت:« بزرگ شدن به عنوان هوادار منچستر یونایتد، بازی برای تیم اول رویایی است. من می دانم که وقتی برای این باشگاه بازی می کنم، من نماینده کل آکادمی هستم و می خواهم باور مربیانم را با عملکردم در زمین جبران کنم. من در هر حالت می خواهم از مربیانم یاد بگیرم. یونایتد را  دوست دارم و برای این باشگاه هر کاری انجام خواهم داد.»

سولسشر هم پس از تمدید قرارداد گرین وود صحبت کرد و او استعداد آینده‌دار خطاب کرد.

سولسشر گفت:«میسون رشد خوبی داشته است و ما از پیشرفت او خوشحال هستیم. در جوانی، او از سرعت و شعور بالایی برخوردار است. از زمان حضور در تیم اول، او با انگیزه و نگرش خود همه را تحت تأثیر قرار داد. او تمام صفات را دارد تا بازیکن برتر شود. میسون هر روز در حال یادگیری است و با اخلاق کاری که دارد شکی نیست که او آینده خوبی را در پیش دارد.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала