Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ملاقات زیزو با پوگبا در دوبی

© REUTERS / Christian Hartmann LivepicFootball Soccer - Germany v France - EURO 2016 - Semi Final - Stade Velodrome, Marseille, France - 7/7/16 France's Paul Pogba celebrates at the end of the game
Football Soccer - Germany v France - EURO 2016 - Semi Final - Stade Velodrome, Marseille, France - 7/7/16 France's Paul Pogba celebrates at the end of the game - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد در دوبی با سرمربی رئال مادرید دیدار کرد.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه «میرر» انگلستان با انتشار عکسی از پل پوگبا در کنار زیدان، نوشته است که بازیکن شیاطین سرخ با این اقدام دوباره توجه همه را به خود معطوف کرد.

در این عکس دیده می شود که پل پوگبا با زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید در شهر دبی ملقات کرده اند تا بر شایعات در مورد انتقال او به مادرید دامن زده شود.

هافبک فرانسوی که در حال سپری کردن دوران مصدومیت ناشی از اردوی تیم ملی فرانسه می باشد زیدان را در حالی دیدار کرد که زیزو هم در کنفرانس هوش مصنوعی در ورزش به دبی دعوت شده بود.

گفتنی است تابستان گذشته زیدان تلاش کرد تا پوگبا را جذب نماید اما مقاومت سران منچستر و درخواست مبلغ بالا، سبب شد تا این انتقال انجام نشود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала