Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وودوارد در باره نحوه عملکرد منچستریونایتد پاسخ می دهد

© AFP 2023 / ALEXANDER NEMENOVManchester United Banner
Manchester United Banner  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اد وودوارد معاون اجرایی منچستریونایتد به فرضیات توهین آمیز درباره نحوه اجرای این باشگاه پاسخ می دهد.

به گزارش اسپوتنیک، اد وودوارد معاون اجرایی منچستر یونایتد با انتقاد از ساختار این باشگاه، اصرار می کند که این یک "توهین" که افراد غیر فوتبالیست، تصمیمات فوتبالی می گیرند، اگرچه تصدیق کرد که بخش استخدام به بهبود نیاز دارد.

وودوارد می گوید: "یک اسطوره وجود دارد که ما افراد غیر فوتبالی داریم که تصمیم می گیرند درباره فوتبال تصمیم بگیرند. من فکر می کنم این توهین به افراد درخشان است که در این باشگاه در سمت فوتبال فعالیت می کنند."

او توضیح داد كه من یونایتد در سالهای اخیر بخش استخدام را گسترش داده است و تأکید می کند: "توصیه ها و تصمیمات بازیکن توسط این بخش و مدیر تیم اول و کارمندان وی انجام می شود، نه توسط مدیریت ارشد."

اولی گونر سولسشایر در اوایل این هفته، خود اصرار داشت که "ساختار درست" در یونایتد برای بازسازی تیمی است که بتواند جاه طلبی های باشگاه را بازسازی کند. با تغییر چشمگیر در سیاست نقل و انتقالات، یونایتد تعدادی از بازیکنان مُسن را در طول تابستان با تمرکز جدید روی استعدادهای جوان تری که می توانند در طولانی مدت در خدمت باشگاه باشند، ریخت.

با این حال، این تیم تاکنون یونایتد را با یک پیراهن عقب زده محروم کرده است که عملاً فاقد تجربه است. بدین ترتیب کسب نتایج دشوار بوده و در این رقابت ها تاکنون تنها سه برد (به جز ضربات پنالتی) در تمام رقابت ها تنها 9 امتیاز از 24 امتیاز ممکن در لیگ برتر کسب شده است.

وودوارد اذعان کرد که تیم فعلی "بسیار جوان" است، اما او از نظر آینده به نقاط قوت آن باور دارد.

وودوارد علاوه بر تأثیرگذاری سولسشایر در تغییرات اساسی که در حال رخ دادن است، تمجید کرد و توضیح داد که مرد نارویژی "نظم و انضباط را درست کرده، جایی که ممکن است در سالهای اخیر فاقد آن باشیم". وی افزود که سولسشایر در حال ساختن تیمی است که "به تاریخ باشگاه احترام می گذارد".

وی گفت: "بخش میانی فصل گذشته، پس از ورود اول (در اواسط ماه دسامبر)، بیشترین اهمیت را به آنچه می خواهیم برسیم و به کجا می خواهیم برسیم، می دهد. ما تیمی را دیدیم که سریع و روان فوتبال بازی می کند، با بیان روشنی و فلسفی که مدیر می خواهد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала