Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آغاز رقابت های فوتبال باشگاهی با پیروزی پی اس جی ؛ برنامه مسابقات امروز

© AFP 2023 / FRANCK FIFE(FILES) In this file photo taken on January 27, 2018 Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar reacts during the French L1 football match between Paris Saint-Germain (PSG) and Montpellier (MHSC) at the Parc des Princes stadium in Paris
(FILES) In this file photo taken on January 27, 2018 Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar reacts during the French L1 football match between Paris Saint-Germain (PSG) and Montpellier (MHSC) at the Parc des Princes stadium in Paris - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رقبت های فوتبال باشگاهی پس از وقفه رقابت های ملی شب گذشته با شکست لورکوزن در آلمان و پیروزی پرگل خارج از خانه پاریسمن جرمن آغاز شد.

به گزارش اسپوتنیک، هفته نهم رقابت های لالیگای اسپانیا شب گذشته با برتری خانگی گرانادا آغاز شد.گرانادا در این مسابقه با تک گلی که دوآرته در دقیقه 38 به ثمر رساند موفق به شکست اوساسونا شد.

در ادامه هفته نهم رقابت ها امشب در مهم ترین مسابقات تیم فوتبال بارسلونا از ساعت 15:30 به وقت کابل به مصاف ایبار میرود.

در جدال بعدی تیم فوتبال اتلتلکومادرید میزبان والنسیا خواهد بود و در آخرین دیدار امشب نیز رئال مادرید از ساعت 23:30 به وقت کابل مهمان رئال مایورکا است.

هفته هشتم رقابت های بوندسلیگای آلمان نیز دیشب با شکست سنگین سه بر صفر تیم فوتبال لورکوزن آغاز شد.

شب گذشته تیم اینتراخت فرنکفورت میزبان یاران ندیم امیری بود که با دبل گونسالو پاسینسیا 4 و 17 و باس دوست در دقیقه 80 موفق به شکست حریفش شد.

در ادامه امشب در مهم ترین مسابقات هفته هشتم، بایرن مونیخ با آگزبورگ، لایپزیگ با ولفسبورگ و دورتمند نیز با مونشن گلادباخ مسابقه خواهد داد.

هفته دهم رقابت های لوشامپیونه فرانسه نیز با برتری پرگل و خارج از خانه پاریسن جرمن آغاز شد.

شب گذشته تیم فوتبال پی اس جی در زمین نیس به برتری 4 بر 1 دست یافت.

در این مسابقه دی ماریا در دقیقه 15 و 21 برای تیمش دبل کرد تا از حریفش پیشی بگیرد. در دقیقه 67 گاناگو از نیس یکی از گل های خورده را جبران کرد. اما در فاصله سه دقیقه در دقایق 74 و 77 بازیکنان نیس دو اخراجی داند و در ادامه با 9 نفر به کار خود ادامه دادند.

در ادامه نیز پاریسی ها موفق شدند در دقایق 88 و 91 توسط امباپه و ایکاردی دو گل دیگر به حریف بزنند و در دیداری جنجالی موفق به کسب این سه امتیاز خارج از خانه شوند.

هفته نهم رقابت های لیگ برتر انگلیس نیز امشب با هشت دیدار آغاز میشود که در مهم ترین مسابقات چلسی با نیوکاسل، تاتنهام با وافورد و در آخرین مسابقه امشب من سیتی به جدال کریستال پالاس میرود.

هفته هشتم رقابت های فوتبال باشگاهی ایتالیا نیز امشب با سه دیدار آغاز میشود که طبق برنامه لاتزیو با اتالانتا مسابقه میدهد، ناپولی با ورونا دیدار میکند و در آخرین مسابقه هم یوونتوس صدرنشین مسابقات به مصاف بولونیا خواهد رفت.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала