Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گریزمن: از ام اس جی کار‌های فوق‌العاده خواهید دید

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر آنتوان گریزمن
آنتوان گریزمن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آنتوان گریزمن معتقد است که به زمان نیاز است تا با مسی و سوارز هماهنگ شود.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا ساعاتی قبل در خانه ایبار به مصاف این تیم رفت و توانست با گو‌ل‌های گریزمن، مسی و سوارز با نتیجه 3-0 این تیم را شکست دهد.

Barcelona's Sergi Roberto, left, challenges for the ball with Roma's Daniele de Rossi during a Champions League quarter-final, first leg soccer match between FC Barcelona and Roma at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, April 4, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مصدومیت مدافع بارسا در روز پیروزی در ایپوروئا

گریزمن در این بازی باز زدن یک گول و دادن یک پاس گول به لیونل مسی عملکرد خوبی داشت و توانست چهارمین گولش را برای بارسلونا به ثمر برساند.

گریزمان پس از بازی مدعی شد که چیز‌های زیادی از مثلث ام اس جی خواهید شنید و به زمان نیاز دارد تا با مسی و سوارز به هماهنگی کامل برسد.

گریزمن گفت:« روزهای خوب و بدی در بارسا داشتم چون تازه به بارسا پیوسته ام و به تدریج به درک بهتری از مسی و سوارز خواهم رسید. هر چه بیشتر بازی کنم، شرایطم بهتر خواهد شد و در بازی های بعدی درخشش بیشتری از این مثلث خواهید دید. خوشحالم چرا که این سه امتیاز بسیار مهم بود. می دانستیم ایبار در زمین خودش فشار می آورد ولی بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم. موقعیت های زیادی داشتیم و به شایستگی پیروز شدیم. حالا باید به لیگ قهرمانان و بازی با اسلاویا پراگ فکر کنیم.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала