Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دیدار زیدان و پوگبا اتفاقی بوده است

© REUTERS / Juan MedinaSoccer Football - Real Madrid - Zinedine Zidane Press Conference - Valdebebas, Madrid, Spain - May 31, 2018 Real Madrid coach Zinedine Zidane arrives for the press conference
Soccer Football - Real Madrid - Zinedine Zidane Press Conference - Valdebebas, Madrid, Spain - May 31, 2018 Real Madrid coach Zinedine Zidane arrives for the press conference - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به ادعای روزنامه معروف میرو انگلیس، زیدان و پوگبا در امارات برای دقایقی با هم دیدار داشته اند، هر چند این دیدار اتفاقی بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، پوگبا مدتی میشود برای ادامه مداوایش و با استفاده از هوای گرم شهر دبی به امارات سفر کرده است.

Manchester United's Paul Pogba applauds the fans as he takes part in the warm up prior to the start of the English Premier League soccer match between Manchester United and Leicester City at Old Trafford, in Manchester, England, Friday, Aug. 10, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
عکس پوگبا و زیدان؟ این فقط یک عکس است

زیدان نیز در وقفه بازی های ملی و با استفاده از تعطیلات تمریتات رئال به این شهر سفر کرده است.این دیدار به مدت ده دقیقه در یکی از سواحل شهر دبی انجام شده و طوری که زیدان میگوید، این دیدار به صورت اتفاقی انجام شده است.

بر اساس گزارش ها زیدان و پوگبا به مدت ده دقیقه با هم صحبت کرده اند.

هر چند صحبت های آنان به بیرون درز نکرده است، اما گمان میرود یکی از مهم ترین بحث ها، موضوع آمدن این بازیکن فرانسوی به جمع شاگردان زیدان بوده باشد.

علاقه زیدان به پوگبا از هیچ کسی پوشیده نیست و حتی در فصل نقل و انتقالات نیز زیدان تلاش زیادی برای خرید وی انجام داد، اما در مقاطعی با مخالف مدیران رئال روبه رو میشد.

حالا نیز که پوگبا در دوران مصدومیت به سر میبرد، یک بار دیگر این و با هم دیدار کرده اند. دیداری که میتواند صحبت های جدیدی را بین این دو به میان آورده باشد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала