Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

والوارده: هواداران ما در ال کلاسیکو محترمان برخورد خواهند کرد

© Sputnik / Илья Питалев /  مراجعه به بانک تصاویر والوارده سرمربی بارسلونا
والوارده سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارنستو والوارده در مورد بازی با ایبار و به تعویق افتادن ال کلاسیکو صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا پس از وقفه بازی‌های ملی به مصاف ایبار خواهد رفت و در خانه این تیم مهمان خواهد بود. قبل از این در مورد سفر بارسا به ایبار مشکلاتی پیش آمده بود که با برنامه ریزی باشگاه یکروز زودتر این تیم به ایبار سفر کرد و به زمان معین به ایبار رسید.

Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid vs FC Barcelona - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - December 23, 2017 Barcelona’s Lionel Messi in action as Real Madrid’s Raphael Varane attempts to block - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
توافق بارسا و رئال به زمان برگزاری ال کلاسیکو

ارنستو والوارده، سرمربی بارسلونا در کنفرانس قبل از بازی حاضر شد و در مورد بازی فردا صحبت کرد و  ایبار را تیم سخت کوش خطاب کرد.

والوارده گفت:« ایبار بسیار تیم جنگنده است و کار را برای هر حریفی سخت می‌کند. ایبار فوتبالی ریسکی اما حساب شده بازی می‌کند. همه تیم‌ها این را می‌دانند اما  باز هم مقابل آنها به دردسر می‌افتند.»

والوارده در ادامه در مورد تغییر زمان ال کلاسیکو صحبت کرد و برگزاری این بازی را در 26 اکتوبر دشوار خواند.

والوارده گفت:« تغییر برنامه ال کلاسیکو را  به ما هم اطلاع دادند که مخالفت کردیم چون سه شنبه به پراگ سفر می‌کنیم و امروز هم به ایبار. بنابراین دوباره نمی‌توان به مادرید هم پرواز کرد. ضمن اینکه نظر ما احترام به تقویم مسابقات و هواداران است. اگر ال کلاسیکو امروز یا فردا بود شاید می‌شد تغییر میزبان را پذیرفت اما هنوز زمان زیادی مانده. از بابت هواداران خودمان شکی نیست که محترمانه رفتار خواهند کرد. نمی‌دانم فدراسیون چه تصمیمی خواهد گرفت.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала