Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

الترافورد با شعله هایی داغ در انتظار پذیرایی از پسران کلوپ

© REUTERS / Jason CairnduffBritain Soccer Football - Manchester United v AFC Bournemouth - Barclays Premier League - Old Trafford - 15/5/16 General view inside the ground before the game
Britain Soccer Football - Manchester United v AFC Bournemouth - Barclays Premier League - Old Trafford - 15/5/16 General view inside the ground before the game  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حساس ترین دیدار امشب رقبت های فوتبال باشگاهی و در مهم ترین دیدار هفته نهم مسابقات لیگ برتر انگلیس، امشب دو رقیب دیرینه، تیم های منچستریونایتد و لیورپول به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش اسپوتنیک، این مسابقه تنها سه امتیاز دارد و همانند سایر مسابقات لیگ است، اما اگر از هواداران دو تیم بپرسیم، ماجرا فرق دارد.

ماسیمیلیانو آلگری - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ضرب‌الاجل آلگری به منچستر برای اخراج سولسشر

در رقابت های فوتبال باشگاهی معمولا تیم های همشهری با رقابت سختی دارند و همیشه با کری های فوتبالی فصل را سپری میکنند، اما در انگلیس در کنار چند مسابقه جذاب، دیدار منچستریونایتد و لیورپول حساسیت های خاص خودش را دارد. زیرا شکست در این مسابقه تحت هیچ عنوانی برای هواداران قابل قبول توجیه نیست.

همین فصل پیش بود که هواداران یونایتد با وجود داشتن رقابت با سیتی، حاضر بودند سیتی قهرمان لیگ شود، نه لیورپول.

سولسشر میگوید، وقتی با منچستریونایتد قرارداد امضا میکنید به یکی از چیزهایی که فکر میکنید، مسابقه با لیورپول است. این جمله نشان میدهد این مسابقه چقدر اهمیت دارد و پیروزی در چنین رقابتی چقدر میتواند امیدوارکننده و جذاب باشد.

منچستریونایتد به هیچ عنوان شرایط خوبی ندارد و در حال حاضر جایگاه این تیم فوق العاده اسف بار است.

یونایتد اگر امشب در مقابل حریف دیرینه اش شکست بخورد، چند اتفاق مهم رقم خواهد خورد.

مهم ترین مسئله جایگاه این تیم در جدول به شدت نگران کننده خواهد بود و گرفتن سهمیه هم برای این تیم شاید به سختی بدست آید. موضوع دوم موجی از انتقادات خواهد بود که توسط هوادران به مدیریت تیم وارد میشود، زیرا آنان در مقابل تیم حریف و رقیب دیرینه شان تن به شکست خواهند داد. سومین موضوع نیز جایگاه سوسلشر خواهد بود که میتوان حدس زد بیش از پیش به خطر مواجه میشود.

بسیاری معتقدند شکست در بازی امشب شاید باعث اخراج و یا استعفای بازیکن سابق این تیم محبوب منجر شود.

منچستر در مسابقه امشب دو بازیکن کلیدی اش، پوگبا و دخیا را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و همین موضوع میتواند نگرانی سرمربی نروژی را چند برابر کند.

از سویی نیز لیورپول نیز حتی اگر شکست هم بخورد، صدرنشین باقی خواهد ماند و تنها موضوع مایوس شدن هواداران است که میتواند باعث نگرانی تیم کلوپ شود.

تیم تحت هدایت یورگن کلوپ تا به اینجای فصل هیچ شکستی نداشته و با کسب هشت پیروزی متوالی و کسب تمامی امتیازات لازم در صدر جدول جا خوش کرده است.

آنها اصلا دوست ندارند با شکست مقابل حریف قدیمی، نخستین شکست فصل را تجربه کنند. از سویی نیز تیم لیورپول آنقدر منظم و با کیفیت فوتبال بازی میکند که شکست دادنش کار هر تیمی نیست.

نویسنده: فیروز مشعوف 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала