Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بند بارسلونا در قرارداد سرمربی هالند

© Sputnik / Виктор Толочко /  مراجعه به بانک تصاویر رونالد کومان سرمربی تیم ملی هالند Belarus Soccer Euro 2020 Qualifier Belarus - Netherlands
رونالد کومان سرمربی تیم ملی هالند  Belarus Soccer Euro 2020 Qualifier Belarus - Netherlands - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بندی در قرارداد رونالدو کومان سرمربی هالند وجود دارد که به او اجازه می دهد سرمربی بارسلونا شود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از گُل، رونالدو کومان سرمربی هالند یک بند در قراردادش دارد که به او اجازه انتقال به بارسلونا را می دهد، اگرچه مسولان فوتبال هالند امیدوارند او را تا جام جهانی 2022 حفظ کنند اما مرد هالندی، این کار را به آرزوی شغلی خود تبدیل کرده که روزی بتواند غول اسپانیایی را مدیریت کند، که وی در دهه 1990 با در آن بازی می کرد.

کومان در طول 6 فصل حضورش در نیوکمپ 264 بازی انجام داد. او در آن زمان 10 افتخار مهم کسب کرد، از جمله به ثمر رساندن گل پیروزی مقابل سامپدوریا در فینال جام اروپا 1992 در ومبلی.

اندکی پس از بازنشستگی، این مربی 56 ساله، دو سال (بین سالهای 1998 و 2000) به عنوان دستیار بارسا به لوئیز وان گال گذراند، اما هرگز از آرزویش برای بازگشت به باشگاه کاتالان به عنوان سرمربی را برملا نکرد.

در حرفه ای سرمربیگری تا به امروز کومان پیش از این که در فبروری 2018 قرارداد چهار و نیم ساله با هالند را امضا کند، طعم هایی مختلف را در باشگاه های بنفیکا، والنسیا، پی اس وی آیندهوون و اورتون چشید.

او در تابستان گفت که اکنون زمان ترک لاله های نارنجی نیست در حالی که تیمش در بازی های انتخابی یورو 2020 است و اولین تورنمنت مهم آنها از جام جهانی 2014 به شمار می رود.

با این حال ، نیکو ژان هوگما مدیر فوتبال اتحادیه فوتبال هالند، وجود یک بند در قرارداد کومان را تأیید کرده، در صورت نزدیک شدن به وی، امکان انتقالش به نیوکمپ را فراهم می کند.

از نظر تئوری می تواند به معنای این باشد که بارسا می تواند در هر زمان حرکتی برای کومان انجام دهد، اگرچه هوگما امیدوار است که این سرمربی را برای ماندن تا پایان قرراردادش ترغیب کند.

او به فاکس اسپورت گفت: "امیدوارم که بتوانیم مدت زمان طولانی با هم کار کنیم، زیرا فکر می کنم خیلی خوب پیش می رود. اما رونالد مدتها است که می خواهد روزی مربی بارسلونا باشد. بیایید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد موفقیت در لاله های نارنجی مطمئناً به او کمک خواهد کرد، مانند همه دیگران به ما کمک می کنند. اما باز هم امیدوارم این مسیر همچنان ادامه یابد و از جمله جام جهانی در قطر."

هوگما در پاسخ به این سؤال كه آیا در قرارداد کومان شرط خاصی در مورد بارسلونا وجود دارد یا خیر، اضافه كرد: "توافق نامه هایی درباره آن ساخته شده است. آنها باید هزینه آن را بپردازند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала