Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلوپ: خطای واضح بود اما VAR اشتباه ناخوشایند است

© Sputnik / Максим Богодвид /  مراجعه به بانک تصاویر یورگن کلوپ
یورگن کلوپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بعد از تساوی دو تیم لیورپول و منچستریونایتد، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در مورد این دیدار صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دو تیم فوتبال منچستریونایتد و لیورپول در نهمین هفته از بازی های لیگ برتر انگلستان تن به تساوی 1-1 دادند که در نشست خبری پس از بازی، یورگن کلوپ در مورد مداخله VAR بر روی گل راشفورد عملکرد داور ویدیویی را انتقاد نمود.

تیم فوتبال لیورپول Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
منچستريونايتد 1 ليورپول 1؛ تقسيم امتيازات در جنگ اولدترافورد

وی به بی بی سی اسپورت گفت: "ما برای یک امتیاز به اندازه کافی خوب بودیم. به من یونایتد فرصت دادیم تا راهی را که می خواست با آن بازی کند، آنها سخت کوش بودند. وقتی که می توانستیم در بعضی از فرصتها به خود بیاییم، تحت فشار قرار می گرفتیم.

کلوپ در ادامه افزود: اولین هدف من همه می توانند قبول کنند که با VAR اشتباه ناخوشایند است. این وضعیت است، ما از دست ندادیم اما زشتی آشکار صورت گرفت.

او در مورد گل راشفورد اظهار داشت: آنها ادامه دادند و ضد حمله کردند. بله، تماسی وجود دارد، من مطمئن هستم که آنها گفتند، اما این یک "خطای روشن" نیست؟ پس از آن ما یک گل عقب افتادیم، من آن لحظه از عقب ندیدم اما احتمالاً این هندبال بود ولی همه چیز فقط به نظر می رسید که علیه ما پیش برود. ما کمی شکل خود را تغییر دادیم و این لحظات را داشتیم.

بازی دو تیم در حالی 1-1 خاتمه یافت که شاگردان باید خود را برای سفر چهارشنبه لیگ قهرمانان اروپا به بلجیم برای رویارویی با خنگ آماده کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала