غذایی مورد نیاز مردان برای عشق

© Fotolia / Gpointstudio عشق در تخت خواب
عشق در تخت خواب - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عدم استفاده از چربی های ترانس (مصنوعی)، لبنيات چرب و خوردن غذاهای بحری، کليد سلامت مردان بشمار میرود.

به گزارش اسپوتنيک به نقل از مقاله منتشر شده در مجله "ماسکووسکي کامسامولتس"، برخي مواد غذائی براي مردان مي تواند جایگزین ادویه بي ميلي جنسي شود. 

در ویلاهای روم شهوت رانی در همه جا وجود داشت - اسپوتنیک افغانستان
در ویلاهای روم شهوت رانی در همه جا وجود داشت

این نشریه در مرحله اول خواستار حذف یا حداقل مصرف ترانس چربی های مصنوی شده است. این نشریه با استناد به مطالعه دانشگاه هاروارد می نویسد که غلظت اسپرم در مردان که متواتر از چربی های ترانس استفاده می کنند ، حدوداً یک سوم با خوردن این چربی ها کاهش می یابد.

از سوی دیگر، میزان لبنیات چرب نیز باید "به شدت کاهش یابد" ، زیرا بر تحرک اسپرم تأثیر منفی می گذارد. شیر کم چرب یا انواع گیاهی شیر جایگزین مناسبی است. با این حال ، شیر سویا در لیست محصولات مجاز قرار نمی گیرد ، زیرا حاوی هورمون های گیاهی است.

مواد غذائی بحری تأثیر مفیدی بر سلامت مردان دارند. در این مقاله چنین آمده است: "به طور مثال صدف که امروزه حتی در سوپر مارکت ها فروخته می شود ، سرشار از روی است که در باروری مردان نقش اساسی دارد."

همچنین، به مردان نیز توصیه می شود سبزیجات سبز و سرخ، روغن های گیاهی ، ماهی چرب و آجیل را در رژیم غذایی روزانه خود قرار دهند. اسیدهای چرب غیر اشباع "به کاهش تعداد اسپرم های غیر زنده نیز کمک می کند".

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала