اندرابی: فرماندهان کلیدی طالبان در غارها پنهان شده‌اند

© Photo / Facebook/moiمسعود اندرابی وزیر امور داخله افغانستان
مسعود اندرابی وزیر امور داخله افغانستان  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرپرست وزارت داخله، می‌گوید که در حال حاضر، فرماندهان کلیدی طالبان در غارها پنهان شده‌اند و تنها شماری از جنگ‌جویان فریب خورده‌ی این گروه، در میدان نبرد کشته می‌شوند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از دفتر رسانه‌ای وزارت امور داخله، مسعود اندرابی، سرپرست این وزارت می‌گوید، ارتباط رهبری طالبان با جنگجوبان این گروه در داخل کشور قطع شده و والی های نام نهاد این گروه برای ولایت ها در غارها پنهان شده اند.

مسعود اندرابی امروز دوشنبه(29 میزان) در سخنرانی خود در مراسم نامگذاری آکادمی پولیس ملی به نام جنرال عبدالرازق گفت، عملیات الفتح گروه طالبان هیچ پیشرفتی نداشته و آنان هیچ گونه موفقیتی برای به دست آوردن اراضی در افغانستان نداشته اند.

اندرابی: طالبان با شکست در میدان جنگ، به کشتار غیرنظامیان رو آورده اند - اسپوتنیک افغانستان
اندرابی: طالبان با شکست در میدان جنگ، به کشتار غیرنظامیان رو آورده اند

او تاکید کرد، گروه طالبان روحیه خود را باخته؛ نیروهای امنیتی و دفاعی در شمال شرق، عملیاتی را در ولایت بغلان راه اندازی کرده و طالبانی که پایه های برق را منهدم می کردند، هیچ گونه مقاومتی در برابر این نیروها ندارند.

سرپرست وزارت داخله خاطرنشان کرد، نیروهای دفاعی و امنیتی برنامه های منظمی دارند و هرکسی که سلاح خود را به زمین بگذارد، نجات پیدا می کند.

اکادمی ملی پولیس امروز در حالی به نام جرال عبدالرازق نامگذاری شد که رییس جمهور غنی در اولین مراسم سالیاد این جنرال برجسته کشور، اعلام کرد که اکادمی پولیس ملی به نام جنرال عبدالرازق نامگذاری می شود.

جنرال عبدالرازق، فرمانده پیشین پولیس قندهار سال گذشته پس از یک جلسه امنیتی با حضور فرمانده نیروهای ناتو در افغانستان در شهر قندهار، توسط محافظ والی این ولایت ترور شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала