Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدعیان اصلی اروپا از دید تن‌هاگ

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر تن هاگ
تن هاگ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اریک تن هاگ، سرمربی آژاکس به این باور است که لیورپول، بایرن مونیخ و یوونتوس مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل لیلگ قهرمانان هستند.

به گزارش اسپوتنیک، اریک تن هاگ، سرمربی تیم فوتبال آژاکس در میانه سال‌های 2013 – 2015 دستیار پپ گواردیولا در بایرن مونیخ بود. او در سال 2017 مربی‌گری باشگاه آژاکس را بر عهده گرفت و تیم تحت هدایت و علمکرد بسیار خوبی نیز داشت. آژاکس در فصل گذشته در رقابت‌های لیگ و جام حذغی هالنده به قهرمانی رسید و توانست به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز راه پیدا کند. اما در این مرحله برابر تاتنهام شکست خورد و حضور در فینال بازماند.

Футбол. Лига Чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
گواردیولا: برای فتح لیگ قهرمانان آماده نیستیم

پس از تساوی 2 -2 بایرن مونیخ برابر اگزبورگ، یک بار دیگر صحبت‌های در پیوند به احتمال برکناری کواچ به گوش رسید و این سرمربی اسپانیایی در پاسخ به پرسشی در مورد احتمال بازگشت به بایرن مونیخ به نشریه کیکر آلمانی گفت: «چیزی را رد نمی‌کنم اما من تقریبا 50 ساله هستم و دیگر رویاپردازی ندارم. اگر این اتفاق رخ دهد یا اگر رخ ندهد من کاملا خوشحال هستم و از حضور در آژاکس راضی هستم. حتی با این که می دانم که 10 سال در اینجا مربی نخواهم بود. در نهایت روزی که باید از این تیم خداحافظی کنم نیز می رسد».

تن هاگ در پایان صحبت‌هایش در مورد مدعیان اصلی این فصل لیگ قهرمانان اروپا گفت :«لیورپول البته که لیورپول. تیم و مربی بسیار خوب در کنار یکدیگر قرار گرفته و کار می کنند. پس از آن فکر می کنم بایرن و مطمئنا یوونتوس نیز گزینه های خوبی هستند. بارسلونا نیز در بین گزینه ها هست هرچند آنها در بهترین شرایط خود نیستند. آیا سیتی را نام بردم؟ پاریسن ژرمن را نیز به این فهرست اضافه کنید. بدین ترتیب از 6 تیم نام بردم. هرچند همیشه یک تیم بقیه را شگفت زده می کند».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала