ترامپ: عرب‌ها جز پول نقد چیزی دیگری ندارند

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر ترامپ: عرب‌ها جز پول نقد چیزی دیگری ندارند
ترامپ: عرب‌ها جز پول نقد چیزی دیگری ندارند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا یکبار دیگر به عربستان سخنان توهین آمیز گفت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از العالم، دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده امریکا در مصاحبه با خبرنگاران گفت: »«عربستان سعودی  پول اعزام نظامیان امریکا را پرداخت می‌کند. شما می‌دانید که این موضوع هرگز قبلا اتفاق نیافتاده بود. ما به آنها گفتیم که شما باید پولش را بدهید و آنها حالا پول می‌پردازند. آنها به جز پول نقد چیزی دیگری ندارند».
ترامپ نیز گفته است که ما باید از نظامیان مان در عربستان حفاظت کنیم و در عین حال عرب‌ها برای ما پول پرداخت می‌کنند.
دونالد ترامپ با اشاره به پاسخ ندادن دولت او به سرنگونی پهپاد گلوبال هاوک گفت: «ما سرمایه سیاسی خوبی برای خودمان درست کردیم. همگی به این فکر بودند که بعد از پیروزی من، جنگ جهانی سوم را آغاز خواهد شد و هیلاری کلینتون عادت داشت این حرف‌ها را بزند. قابل یادآوریست که من را مجبور به حمله بالای ایران ساخته بودند اما اگر شخص دیگری در این رآس بجای من (به ایران) حمله می‌کردند اما من با حمله نکردن بالای ایران دست‌آوردهای ملی سیاسی زیادی بدست آوردم.»
گفتنیست که چند پیش دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده اعلام کرد، عربستان موافقت کرده تا در بدل اعزام نیروهای و تجهیزات بیشتر امریکایی به منطقه هزینه آن را متقبل شود.
رئیس‌جمهوری امریکا افزود: ما نیروها و چیزهای دیگری به خاورمیانه برای کمک به عربستان می‌فرستیم اما آیا شما آماده‌ هستید؟ درخواست من از عربستان این است که در مقابل همه آنچه انجام می‌دهیم پول پرداخت کند. این در قدم اول است. عربستان و کشورهای دیگر. اکنون عربستان موافقت کرده در ازای هر آنچه انجام می‌دهیم به ما هزینه بپردازد، ما این را می‌پسندیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала