داستان عجیب یک قتل در چین

© AFP 2023 / Patrick Baz داستان عجیب یک قتل در چین
 داستان عجیب یک قتل در چین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مردی که دستور قتل رقیب خود را داده بود به دام افتاد و با قاتلان دیگر یکجا به زندان رفت.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Sina در منطقه خودمختار گوانگشی ژوانگ چین  تاجری با 5 قاتل بازداشت شد که به نوبه خود این دستور را به یکدیگر منتقل نمودند. 

در سال 2013 این تاجر یک قاتل را استخدام کرد و دو میلیون یوان (واحد پولی چین) به وی پرداخت نمود. 

قاتل اجیر دستور را اجرا نکرد، او نصف پول دریافتی را به خود گرفت و در عوض یک شخص دیگر را استخدام و باقی پول را به او پرداخت تا این دستور را اجرا کند. قاتل دوم نیز طبق نقشه مشابه عمل کرد  و کار را به فرد سوم سپرد و بالاخره نوبت قاتل پنجم رسید. 

 61  کودک افغان برای درمان سوراخ قلب وارد چین شدند - اسپوتنیک افغانستان
61 کودک افغان برای درمان سوراخ قلب وارد چین شدند

آخرین قاتلان ، که به گفته روزنامه بیشتر به یک رهگذر معمولی مشابه بود نه یک قاتل و، حدود صد هزار یوان دریافت نموده بود نخواست که در بدل این پول ناچیز فردی را بکشد. او به شخصی که باید به قتل می رسید رجوع کرد و پیشنهاد نمود که قتل خود را صحنه سازی کند. 

مردی که باید قربانی می شد توافق نمود و برای یک مدت به شانگهای رفت. پس ازبازگشت او سعی نمود تا سفارش دهنده اولی را پیدا کند که موفق نشد و مجبور شد به پلیس مراجعه کند. 

در آنجا ، ابتدا به داستان او شک نمودند، اما تحقیقات به زودی به نتیجه رسید و 6 تن در رابطه به این پرونده بازداشت شدند. محاکمه این افراد در تاریخ 17 اکتبر برگزار شد و همه آنها به مدت های مختلف زندان محکوم شدند.  

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала