Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فقط كافيست گالاتاسارای گل اول را بزند

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین‌الدین زیدان
زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خوزه رودریگز بازیکن پیشین رئال مادرید می‌گوید رئال برای پیروزی بر گالاتاسرای نباید امشب گل اول را دریافت کند.

به گزارش اسپوتنیک، خوزه رودریگز بازیکن اسبق رئال مادرید و گالاتاسرای پیش از تقابل دو تیم سابقش در لیگ قهرمانان در مورد این بازی صحبت کرده‌است.

با 17 سال سن خوزه رودریگز جوان ترین بازیکن تاریخ رئال در لیگ قهرمانان است. او توسط مورینیو برای اولین بار در این رقابت ها به میدان رفت. خوسه محصول آکادمی رئال است ولی دوران فوتبال موفقی را پشت سر نگذاشت و حالا در دسته دوم اسپانیا برای مالاگا بازی می کند.

او زمانی برای گالاتاسرای هم بازی می کرد و به همین بهانه در مصاحبه اختصاصی با مارکا به صحبت در مورد بازی حساس امشب دو تیم سابقش پرداخت.

خوسه در مورد جهنم استانبول گفت: این کاملا یک واقعیت است و نه فقط یک ادعا. فضای ورزشگاه گالا باورنکردنی است. اگر گالا امشب اولین گل را بزند، دیگر کار برای جبران مشکل خواهد شد. آنها سپس با همراهی هواداران برای زدن گل های بعدی هجوم می آورند. ورزشگاه گالا یک ورزشگاه بسته و مخوف است و 52 هزار هوادار چنان جوی به راه می اندازند که اگر به هم تیمی تان نزدیک نشوید، صدای هم را نخواهید شنید. بدون تردید هواداران گالا از پرشورترین ها در دنیا هستند تکرار می کنم اگر رئال امشب گل اول را دریافت بکند، کار دشواری برای پیروزی خواهد داشت.

از لحاظ کیفی اما سطح رئال بسیار بالاتر است و امیدوارم امشب پیروز شوند ولی کار ساده ای نخواهند داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала