Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

میاتیوویچ: زیدان برگشت؛ چرا مورینیو نتواند؟

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر مورینیو
مورینیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازیکن سابق رئال مادرید می گوید اگر زیدان توانسته دوباره هدایت لوس بلانکوس را به عهده بگیرد چرا مورینیو نتواند برای بار دوم روی نیمکت رئال مادرید بنشیند.

پدیا میاتوویچ، بازیکن سابق رئال مادرید، روز دوشنبه با ال لارگوئرو در مورد وضعیت فعلی رئال مادرید پیش از بازی مهم آنها مقابل گالاتاسرای در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

وی درباره بازی گفت: "من از دیدن بازی هیجان زده ام و احساس خوبی دارم." "من کنفرانس مطبوعاتی را راموس و زیدان را شنیدم و همچنین اطلاعاتی را در اختیار دارم که تیم می داند که این بازی چقدر مهم است. آنها همه کارها را برای پیروزی انجام می دهند."

گفته می شود که زین الدین زیدان در راس فشارها قرار دارد در همین حال ژوزه مورینیو به عنوان جایگزین بالقوه وی نامگذاری شده است و در صورتی که زیدان به روند ضعیف خود ادامه دهد مورینیو بلافاصله جایگزین وی خواهد شد.

" زیدان برگشت من فکر می کردم که این اتفاق هرگز نمی افتد، چرا مورینیو نمی تواند به رئال مادرید بازگردد؟" او پرسید. "همه مدیرانی که مادرید را پشت سر می گذارند می خواهند برگردند زیرا آنها می خواهند کارهایی را که در زمان حضورشان در باشگاه انجام داده اند را اصلاح کنند. اما مادرید یک مربی دارد. نام او زیدان است و شما باید به آن احترام بگذارید."

میاتاتوویچ می گوید "در آغاز فصل گفتم که مادرید فاقد قدرت لازم در خط میانی است. مقابل مایورکا، فقط یک بازیکن دفاعی به نام کاسمیرو وجود داشت. بقیه مهاجمان بودند و آنها پشت سرشان روزنه‌هایی به جا گذاشتند. آنها باید تا جنوری با این تیم کنار بیایند. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала