آنتی‌بیوتیک‌هایی که مرد امریکایی را همیشه مست نگه می‌داشتند

آنتی‌بیوتیک‌هایی که مرد امریکایی را همیشه مست نگه می‌داشتند
آنتی‌بیوتیک‌هایی که مرد امریکایی را همیشه مست نگه می‌داشتند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
داکتران در یک امریکایی ۴۶ ساله، بیماری نادری را تشخیص کرده است که مخمرها پس از وارد به ارگانیزم وی کربوهیدرات تولید می‌کنند و اتانول تشکیل می‌دهند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مجله BMJ Open Gastroenterology، در سال ۲۰۱۱ دست این مرد امریکایی زخمی شد و وی یک دوره از انتی‌بیوتیک‌ها استفاده نمود. پس از تداوی، وی متوجه تغییراتی در حالت خود شد – وی شاهد یادفراموشی‌ها، افسردگی و شیوع پرخاشگری خودش شد. داکتر روانی به وی داروهای ضد افسردگی توصیه نمود.

دانشمندان دریافتند که برای از بین بردن بیماری ها چه چیزهایی باید در آرد اضافه شود - اسپوتنیک افغانستان
دانشمندان دریافتند که برای از بین بردن بیماری ها چه چیزهایی باید در آرد اضافه شود

پس از گذشت مدتی، پولیس این مرد امریکایی را در جریان رانندگی در حالت مست، توقف داد، با وصفی که او الکول ننوشیده بود.

علاوه بر این، این مرد چندین بار به دلیل مستی زیاد به شفاخانه منتقل شده بود. هیچ یک از داکترها باور نمی‌کرد که این مرد الکول ننوشیده است.

پس از گذشت مدتی، داکتران دانشگاه ریچموند دلیل این وضعیت غیرعادی مریض را دریافتند. آنها در مواد غایطه وی مخمرهای Saccharomyces cerevisiae همراه با سمارق‌های مرتبط (میکروارگانیزم‌ها) پیدا کردند. این مخمرها کربوهیدرات تولید می‌کنند و اتانول تشکیل می‌دهند. یعنی این مرد امریکایی بدون اینکه خودش بداند، همیشه در حالت مستی قرار داشت.

این مرد پس از سپری‌نمودن درمان ضد سمارقی و یک دوره استفاده از پروبیوتیک‌ها، توانست بیماری اش را درمان کند و به حالت عادی برگردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала