Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار: رابطه یک بازیکن با هوادارن مثل رابطه زوجین است

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUنیمار بازیکن باشگاه پی اس جی
نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمار، ستاره برازیلی باشگاه پاری‌سن‌جرمن به هواداران این تیم وعده داد که 100درصد توان خود را به کار گیرد.

به گزارش اسپوتنیک، ستاره برازیلی در تازه‌ترین گفتگویش با شبکه اوترو از بهتر شدن روابطش با هوارداران پاری‌سن‌جرمن سخن گفته است. این فوق ستاره برازیلی به هواداران این تیم قول داد که نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد که خواسته‌های آنان را براورده کند.

نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نیمار و باز هم حسرت و حسادت + ویدیو

نیمار در این مورد به توضیحات پرداخت و گفت: «از اینکه بازیکن پاری‌سن‌جرمن هستم، واقعا خوشحالم. حرفه‌ای برخورد می‌کنم و برای تیمم نهایت تلاشم را به کار می‌گیرم. شک نکنید که رابطه من با هواداران بهتر خواهد شد. امیدوارم که چنین چیزی رقم بخورد. می‌دانم چرا هواداران از من ناراحت هستند». او در ادامه صحبت‌هایش افزود: «خواهش من از هواداران این است که من را درک کنند. و به خواسته‌هایم حرمت بگذارند. وقتی انسانی بنا بر هر دلیلی خوشحال نیست، دوست دارد سفر کند و آن جایی را که در آن زندگی می‌کند ترک کند و در جای دیگری مشغول به کار شود. سرانجام که من در پاریس ماندم تمام تلاش من این خواهد بود که بتوانم در به موفقیت رساندن این تیم کمک کنم. من پیش از این هم گفتم رابطه یک بازیکن با هواداران مثل رابطه بین زوجین است. آنها یک روز با هم دعوا می‌کنند و روز بعد همه چیز درست می‌شود».

نیمار به خاطر آسیب دیدگی که در دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال برزیل برابر نیجریه داشت تا یک ماه نمی تواند برای پاری سن جرمن بازی کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала