Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیش بازی گالاتاسرای - رئال مادرید؛ زیدان به‌دنبال اولین برد برای فرار از خطر اخراج

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Реал Мадрид"
رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شانس صعود به مرحله حذفی متخصص لیگ قهرمانان(رئال مادرید) امشب در صورت کسب نتیجه غیر از برد در برابر گالاتاسرای به حداقل می‌رسد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم‌های فوتبال گالاتاسرای و رئال مادرید در چهارچوب هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:30 دقیقه امشب به وقت افغانستان به مصاف هم خواهند رفت.

اخبار تیم گالاتاسرای:

گالاتاسرای امیدوار به برگشت از مصدومیت مهاجم سابق اتلتیکو مادرید، رادامل فالکائو است. سوفیان فقولی الجزایری نیز به‌دنبال بازیابی وضعیت مناسب برای حضور در بازی امشب خواهد بود.

در دیدار هفته گذشته این تیم، امره مور و فلورین آندونه عملکرد خوبی داشتند و ممکن است از اول در جدال امشب بازی کنند.

اخبار تیم رئال مادرید:

زیدان پیش از سفر روز سه شنبه به ترکیه با مشکلات واقعی روبرو شده است. وضعیت تیبو کورتوا در دروازه همچنان قابل بحث است، در حالی که غیبت گرت بیل و لوکاس وازکز، این تیم را در سمت راست به مشکل خواهد انداخت.

ایسکو، خامس رودریگز و لوکا یوویچ در حال آمادگی هستند تا بتوانند از مشکلات زیدان بکاهند وی ممکن است مجبور شود حداقل دو بازیکن از این بازیکنان را از ابتدا در ترکیب تیم شاهانه مادرید قرار دهد زیرا بازیکنان این تیم برای حضور در ترکیب رئال مادرید در بازی حساس لیگ قهرمانان اروپا در دسترس نیستند.

ادن هازارد، دنی کارواخال و رافائل واران همه در اواسط هفته به ترکیب اصلی اضافه خواهند شد و تونی کروس نیز پس از بهبودی از فشار عضلانی در دسترس است.

رئال مادرید تنها با یک امتیاز از دو بازی قعر گروه الف قرار دارند. آنها با نتیجه 3 بر صفر مقابل PSG شکست خوردند تساوی 2-2 با کلوپ بروژ نیز حاصل تلاش این تیم در دومین بازی در مرحله گروهی بود.

در آخر هفته مادرید با نتیجه یک بر صفر مقابل مایورکا شکست خورد و هر چیزی به غیر از سه امتیاز در روز سه شنبه، تیم زین الدین زیدان را در موقعیت خطرناک گروه قرار می دهد.

آخرین باری که گالاتاسارای در یک بازی لیگ قهرمانان اروپا میزبان مادرید بود با نتیجه 6 بر یک شکست خورد. این دیدار در سال 2013 برگذار شد و کریستیانو رونالدو در آن مسابقه هتریک کرده بود.

در روز سه شنبه انتظار تکرار پیروزی با گل‌های فراوان مثل سال 2013 نمی‌رود، در حقیقت، گالاتاسارای شانس واقعاً خوبی برای افزایش بدبختی های مادرید دارد.

پیش بینی سایت معتبر هو اسکورد: گالاتاسارای 1-1 رئال مادرید

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала