Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ لالیگا با ال کلاسیکوی 18 دسامبر موافق نیست

© Sputnik / Кирилл Каллиников /  مراجعه به بانک تصاویر لالیگا
لالیگا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سازمان لالیگا رسما با تصمیمی که برای برگزاری بازی ال کلاسیکو در 18 دسامبر گرفته شده بود مخالفت کرد و ممکن برای تجدید نظر اقدام قانونی نماید.

به گزارش اسپوتنیک، یک ساعت پیش رسما اعلام شد که بازی ال کلاسیکوی رفت فصل جاری در 18 دسامبر 2019 در نیوکمپ برگزار خواهد شد اما سازمان لالیگا با انتشار بیانیه رسمی با این امر مخالفت نموده است.

Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid vs FC Barcelona - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - December 23, 2017 Barcelona’s Lionel Messi in action as Real Madrid’s Raphael Varane attempts to block - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فوری؛ تاریخ ال کلاسیکو مشخص شد

لالیگا تعین روز 18 دسامبر را برای برگزاری دیدار ال کلاسیکو پس از توافق حاصل شده از باشگاه های بارسلونا و رئال مادرید با وجود امتناع این سازمان، با حکم کمیته برگزاری رقابت ها را نادرست خواند.

در این بیانیه آمده که ما معتقدیم با توجه به مختصر بودن قطعنامه، عدم مراجعه به هنجارهای قانونی و مراجعه به گزارش ها و اسناد مختلفی که این لیگ تاکنون به آنها دسترسی نداشته است. مطالعه دقیق کلیه اسناد موجود در پرونده برای ارزیابی اقدامات احتمالی ارجاع شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала