Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اختصاصی اسپوتنیک ؛ تیم ملی فوتبال ساحلی آماده رقابت های آسیایی میشود

© Photo / FB- سیداحد سروشتیم ملی فوتسال افغانستان
تیم ملی فوتسال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم ملی فوتبال ساحلی کشور برای شرکت در مسابقات مقدماتی آسیا در کابل آمادگی می‌گیرد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتبال ساحلی افغانستان برای انجام یک دور رقابت‌های پنج‌جانبه و سپس بازی‌های مقدماتی قهرمانی آسیا آمادگی می‌گیرد.

روز گذشته "سیداحد سروش" خبرنگار اسپوتنیک سری به تمرینات تیم ملی فوتبال ساحلی افغانستان در فدراسیون فوتبال رفته و با چند بازیکن این تیم گفتگویی را انجام داده است.

 ملی‌پوشان کشور که در حال سپری کردن تمرینات فشرده فزیکی هستند با ابراز خرسندی از بازسازی تیم ملی کنونی می‌گویند که تغییر سرمربی و نیز دعوت شدن چند بازیکن جدید، ترکیب تیم را قدرتمند ساخته و آنان را برای رقابت‌های پیش رو آمادگی کرده است.

تیم ملی فوتبال ساحلی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سرمربی و مسول کمیته فوتبال ساحلی معرفی شد

 کاووش حیدری دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی افغانستان در مورد بازی‌های پنج جانبه که قرار است به زودی به میزبانی تایلند برگزار گردد، می‌گوید: "تیم‌هایی که د مسابقات پنج‌جانبه می‌آیند این‌بار آماده‌تر خواهند بود، با آنکه ما تجربه شکست دادن و شکست خوردن برابر برخی از این تیم‌ها را داریم ولی این‌بار تمام تلاش خود را می‌کنیم تا نتیجه بهتر بگیریم."

همچنین محمود آزاد دیگر ملی‌پوش ساحلی کشور نیز در این مورد می‌گوید: "تیم‌ ملی چین با برگزاری لیگ داخلی خود و همچنان انتخاب سرمربی اسپانیایی و دعوت بازیکنان قوی‌تر و توانمند قطعا با تمام توان به دنبال نتیجه است، اما ما هم دست روی دست نماندیم و تمرینات ویژه را پشت سر گذاشتیم تا آماده شویم برای مسابات پیش‌رو." محمود همچنان اضافه می‌کند: "ما به هیچ عنوانی از نگاه مالی با کشورهای مثل چین برابر نیستیم اما مشکل جدی، زمین ما بود که خوشبختانه زیر ساخت است و با پیاده کردن تاکتیک و برنامه سرمربی در تمرینات، می‌خواهیم که آنچه او می‌خواهد را در زمین مسابقه نیز برآورده سازیم تا نتیجه بگیریم.

در همین حال، فدراسیون فوتبال افراد جدید را چندی پیش برای کمیته فوتبال و سرمربی تیم ملی این بخش معرفی کرد که بازیکنان از آن راضی به نظر می‌رسند.

در همین حال دو ملی پوش دیگر فوتبال ساحلی افغانستان نیز از وضعیت تیم چنین برداشتی دارند.

بیات می‌گوید: تغییر سرمربی خوب است و ما همگی (بازیکنان) در رختکن از او حمایت می‌کنیم تا برای افغانستان کسب افتخار کنیم و همچنان باور داریم که این بازیکنان می‌توانند نتیجه بگیرند.

محمدتمیم حیدری دیگر ملی پوش کشور هم می‌گوید: این‌که کی‌ها به تیم ملی انتخاب می‌شوند مشخص نیست ولی اگر ما انتخاب شویم، با تمام جان در خدمت تیم خواهیم بود.

علی جُبیر لعلی دیگر دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی کشور نیز می‌گوید: 12 بازیکنی که با آشتیانی بودند نیز در این تیم دعوت شده اند و در کنار بازیکنان جدید و جوان تمرین می کنند. فدراسیون و سرمربی جدید به دنبال جوان گرایی هستند و در مسابقات پیش رو هم بیشتر روی بازیکنان جوان می باشد تا چند بازیکن خوب به جای بازیکنانی که پا به سن گذاشته اند، انتخاب شوند.

این در حالیست که در جریان هفته پیش رو ترکیب این تیم اعلام می گردد و تا 20 روز دیگر مسابقات پنج‌جانبه میان کشورهای مالیزیا، چین، تایلند، ویتنام و افغانستان به میزبانی تایلند برگزار می‌شود و در حالیکه پیش از این میثم آشتیانی مربی ایرانی تیم ملی را هدایت می‌کرد، حالا احسان شیرزاد برای نخستین بار به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم ملی فوتبال ساحالی خواهد نشست تا شیران خراسان را ضمن مسابقات پنج جانبه، در رقابت‌های آسیایی نیز هدایت کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала