Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درخشش و رکوردشکنی لواندوفسکی در بایرن مونیخ ادامه دارد

© Sputnik / Константин Чалабов /  مراجعه به بانک تصاویر لواندوفسکی Russia World Cup Poland Training
لواندوفسکی   Russia World Cup Poland Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
 بایرن مونیخ به لطف درخشش رابرت لواندوفسکی یک برد دیگر در لیگ قهرمانان کسب کرد و حالا با خیالی آسوده‌تر در دیدار‌های برگشت به میدان می‌رود.

به گزارش اسپوتنیک، از هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ در خانه المپیاکوس یونان به میدان رفت و به پیروزی 3 - 2 رسید. در این بازی رابرت لواندوفسکی نقشی اساسی و تعیین کننده داشت و موفق شد در این بازی دبل کند.

Претенденты на звание Лучшего футболиста года на церемонии вручения наград ФИФА в Италии - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تیم منتخب جهان در ده سال آخر؛ لواندوفسکی در کنار مسی و رونالدو+عکس

او با گول‌زنی در این دیدار شمار گول‌هایش در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را به عدد 58 رساند تا در جمع 5 گول‌زن برتر تاریخ این مسابقات قرار بگیرد.این ستاره لهستانی بایرن مونیخ برای عبور از کریم بن زما مهاجم رئال مادرید که در رده چهارم قرار دارد دو گول فاصله دارد. در صدر برترین گلول‌زنان لیگ قهرمانان کریس رونالدو با 127 گل قرار دارد و لیونل مسی با 112 گل در رده دوم ایستاده است. جایگاه سوم هم از آن رائول گونزالس اسپانیایی با 71 گل است. همچنین لواندوفسکی با گل هایی که در دیدار دیشب به ثمر رساند به ادامه رکوردزنی خود ادامه داد و تعداد بازی های متوالی که در آن موفق به گلزنی شده است را به عدد 12 رساند. وی تاکنون 18 گل به ثمر رسانده است. ستاره لهستانی بایرن مونیخ با دبل مقابل المپیاکوس یونان خود را در جمع 5 گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала