Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی در یک شب دو رکورد را به نام خودش ساخت+عکس

© AP Photo / Manu Fernandez FC Barcelona's Lionel Messi celebrates after scoring during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Sevilla at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, April 5, 2017
FC Barcelona's Lionel Messi celebrates after scoring during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Sevilla at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, April 5, 2017 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی با گولزنی برابر اسلاویا پراگ توانست به 33 تیم مختلف در لیگ قهرمانان اروپا گولزنی کند.

به گزارش اسپوتنیک، امشب بارسلونا در خانه اسلاویا پراگ مهمان این تیم است، دیداری که تا این دم با تک گول مسی با نتیجه 1-0 به سود بارسلونا دنبال می‌شود. مسی گول نخستش در این فصل لیگ قهرمانان اروپا را برابر اسلاویا پراگ به ثمر رساند و با گولزنی در این دیدار موفق شد به 33 تیم مختلف گولزنی کند و به رکورد رائول و رونالدو برسد.

قبل از مسی رونالدو و رائول توانسته بودند به 33 تیم مختلف بزنند. ستاره یوونتوس دیشب این فرصت را داشت تا با گولزنی برابر لوکومتیوو مسکو به 34مین تیم مختلف گول بزند و رکورد جدید به ثبت برساند اما، این فرصت از دست رفت و رونالدو نتواست به این تیم روسی گولزنی کند.

همچنان مسی امشب توانست به نخستین گولزن لیگ قهرمان اروپا مبدل شود که توانسته در 15 فصل متوالی در لیگ قهرمانان اروپا گولزنی کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала