Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان هفته سوم لیگ قهرمانان ؛ پیروزی لیورپول، بارسا، چلسی و اینتر ( گزارش کامل + عکس )

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر لیورپول
لیورپول - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هفته سوم از دور رفت مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا با برتری تیم های بارسلونا، اینتر، لیورپول و چلسی به کار خود پایان داد.

به گزارش اسپوتنیک، در گروه پنجم رقابت ها تیم فوتبال لیورپول مدافع عنوان قهرمانی با برتری پرگل 4 بر 1 در مقابل خنک بلژیک موفق شد به اوضاع خود در جدول سر و سامان بدهد.

در این بازی چمبرلین دو بار، فیرمینو و فابیانو نیز هر کدام یک بار گلزنی کردند.

در دیگر دیدار این گروه نیز تیم فوتبال ناپولی در دیداری پرگل و جذاب سه بر دو از سد سالزبورگ اتریش گذشت وبه صدرنشینی اش در جدول گروه پنجم ادامه داد.

به این ترتیب در این گروه ناپولی با 7 امتیاز صدرنشین باقی ماند، لیورپول با 6 امتیاز دوم شد، سالزبورگ با سه امتیاز تیم سوم و خنک نیز با یک امتیاز در قعر جدول ایستاد.

در گروه ششم اما تیم فوتبال بارسلونا در شهر پراگ به سختی با نتیجه دو بر یک در مقابل اسلاویا پراگ جمهوری چک به برتری رسید.

برای بارسا در این بازی مسی و سوارز گل زنی کردند. بارسا در شبی که میتوانست حتی شکست بخورد و تیم حریف فرصت سوزی زیادی کرد به سه امتیاز شیرینی رسید و صدر نشین این گروه شد.

در مسابقه بعدی این گروه نیز اینتر در ورزشگاه سن سیرو به مصاف دورتمند رفت که موفق شد با درخشش لئوتارو مارتینز حریف آلمانی اش را شکست دهد و به نخستین سه امتیازش دست پیدا کند.

در این گروه نیز بارسا با 7 امتیاز صدرنشین شد. اینتر با 4 امتیاز دوم شد. دورتمند با همین امتیاز سوم و اسلاویا نیز با یک امتیاز تیم چهارم است.

در گروه هفتم هم در نخستین بازی لایپزیگ آلمان موفق به شکست دو بر یک زنیت روسیه شد و با شش امتیاز به صدر جدول گروه راه یافت.

در مسابقه بعدی نیز تیم فوتبال بنفیکای پرتگال نخستین پیروزی اش را با نتیجه دو بر یک مقابل لیون فرانسه کسب کرد و از قعر جدول فاصله گرفت.

 

در جدول گروه هفتم رقابت ها نیز لایپزیگ با 6 امتیاز صدرنشین است، زنیت و بنفیکا با 4 امتیاز در رده بعدی هستند و لیون نیز با سه امتیاز تیم آخر است.

در نهایت در آخرین گروه رقابت ها نیز در مهم ترین مسابقه تیم فوتبال چلسی در شهر آمستردام با تک گل دقایق پایانی باتشوایی موفق به شکست آجاکس شد.

شاگردان لمپارد با این پیروزی 6 امتیازی شدند.

 

در مسابقه بعدی این گروه نیز تیم های والنسیا و لیل فرانسه به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری دو بر یک تیم فوتبال والنسیا به پایان رسید.

 

در جدول گروه هشتم نیز آجاکس و چلسی با 6 امتیاز اول و دوم هستند و تیم های والنسیا و لیل نیز به ترتیب با 4 و 1 امتیاز در رده های بعدی هستند.

در ادامه میتوانید عکس هایی منتخب از مسابقات امشب و نتایج کامل شب پایانی هفته سوم را ببینید

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала