Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدال بر سر تاریخ برگزاری ال‌کلاسیکو، سرانجام به دادگاه کشانده شد

© Sputnik / Кирилл Каллиников /  مراجعه به بانک تصاویر لالیگا
لالیگا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سازمان لیگ فوتبال اسپانیا اعتراض خود به تاریخ تعیین شده برای اولین ال‌کلاسیکوی فصل توسط فدراسیون فوتبال به دادگاه عالی ورزش این کشور اعتراض کرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از ESPN، جنجال بر سر تاریخ برگزاری ال‌کلاسیکوی فصل جاری، سر انجام به دادگاه کشانده شد. فدراسیون فوتبال اسپانیا روز 18دسامبر را برای دیدار بارسلونا برابر رئال مادرید انتخاب کرد که بر اساس انتظار، با مخالفت سازمان لیگ این کشور روبه‌رو شد. دلیل اعتراض سازمان لیگ فوتبال اسپانیا برگزاری این بازی در روز چهارشنبه است که یک روز کاری محسوب می‌شود و به همین دلیل ممکن است به جهت حق پخش تلویزیونی در برخی کشورها مشکلاتی ایجاد کند و منافع مالی سازمان لیگ را به خطر بیندازد. این در حالیست که انتخاب این روز برای برگزاری دو بازی با درخواست هر دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید صورت گرفته است.

Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid vs FC Barcelona - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - December 23, 2017 Barcelona’s Lionel Messi in action as Real Madrid’s Raphael Varane attempts to block - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فوری؛ تاریخ ال کلاسیکو مشخص شد

در خواست سازمان لیگ از دو باشگاه داشت این بود که ترتیب میزبان و میهمان را جابجا کنند که مورد موافقت آنها قرار نگرفت. به این ترتیب این سازمان پیشنهاد برگزاری بازی را در یک روز یکشنبه ارائه کرد که این در حالیست که هر دو تیم تا در تمامی یکشنبه‌های پیش رو با حریفانی دیگر بازی دارند. به این ترتیب سازمان لیگ اسپانیا باید حریفانی که هر هر یک از تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید در یکشنبه مورد نظر دارند را راضی کند تا بازی‌شان را در تاریخی دیگر انجام دهند. سازمان لیگ اسپانیا از برگزاری این بازی در یک میان هفته نیست و از همین‌رو این نهاد به دادگاه عالی ورزش اسپانیا اعتراض کرده است و انتظار می‌رود که اعلام حکم این پرونده ماه‌ها به طول بینجامد. این در حالیست که بر اساس قوانین سازمان لیگ اسپانیا بازی‌های نیم فصل اول باید در همان نیم فصل برگزار شوند و تا پایان نیم فصل نخست لالیگا هم کمتر از سه ماه باقی مانده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала