Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دوگاری: نیمار و امباپه رفیق‌های نااهل و خودخواه هستند

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر امباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستوف دوگاری، بازیکن سابق تیم ملی فرانسه، معتقد است که کیلیان امباپه رفتاری شبیه به نیمار پیدا کرده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از آ.اس، کریستوف دوگاری ستاره سابق فوتبال فرانسه و یکی از قهرمانان جام جهانی 1998 در صحبت هایی، سخنان کیلیان ام‌باپه بعد از دیدار مقابل بروژ را مورد انتقاد قرار داده و فردگرایی او را با نیمار مقایسه کرده است.

ادینسون کاوانی  Футбол. Лига чемпионов. Матч Шахтер - ПСЖ - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
امباپه و کاوانی دوباره به فهرست PSG برگشتند

کیلیان ام‌باپه به دلیل مشکلات جسمانی خود، هنوز نتوانسته در لیگ قهرمانان در دیداری بازیکن ثابت باشد. او بعد از عدم حضور در فهرست پی‌اس‌جی برای دیدار مقابل رئال مادرید، در مقابل گالاتاسرای 29 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد و در مقابل بروژ این عدد به 38 دقیقه رسید.این ستاره فرانسوی که در ترکیب اصلی پاری‌سن‌جرمن قرار نگرفته بود در دقیقه 52 وارد زمین شد و سه گول به ثمر رساند. امباپه اما پس از پایان این دیدار در مصاحبه‌ای درباره نیمکت نشینی خود در این بازی گفت: «من فکر می کردم که از ابتدا در ترکیب ثابت تیم قرار گیرم. من همیشه دوست دارم که جز یازده نفر اصلی باشم. با این وجود این تصمیم سرمربی است و من می خواهم در آینده ثابت کنم که نیمکت‌نشین کردن من کار سختی است.»

این سخنان ام‌باپه اما مورد انتقاد کریستوف دوگاری، کارشناس این روزهای فوتبال فرانسه قرار گرفته است و او سخنان خودخواهانه ام‌باپه را با نیمار مقایسه کرده است. دوگاری در این خصوص به رادیو RMC فرانسه گفته است:«سخنانی خام بود. شاید دارم زیاده روی می‌کنم، اما دوست ندارم رویاهایی که درباره ام‌باپه می‌پروراندم به باد برود. فکر می‌کنم او دارد شبیه نیمار می‌شود. تمرکز ام‌باپه روی مسائل فردی به یک خودخواهی منجر شده است.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала