Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صحبت‌های سرمربی تیم ملی فوتسال پس از برد برابر نیپال + ویدیو

© Photo / Firuoz Mashuofعبدالرزاق ممرک سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان
عبدالرزاق ممرک سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عبدالرزاق ممرک سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان بعد از برد در مقابل نیپال اما عدم صعود به جام ملت‌های آسیا صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، عبدالرزاق ممرک سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست خبری بعد از بازی در مقابل نپال حاضر شد و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.
وی میگوید: همانطور که انتظار داشتیم بازی آسانی بود، پس از دو شکست پیاپی در برابر ازبکستان و تاجیکستان و به‌خصوص پس از برد قرقیزستان در مقابل ترکمنستان و قطعی شدن حذف ما و عدم صعود به جام ملت‌های آسیا مشکل اصلی ما آماده‌سازی روانی بازیکنان برای این بازی بود و بازیکنان بی‌انگیزه بودند اما توانستیم بازی را با پیروزی به‌پایان برسانیم.
وی در مورد استفاده از بازیکنان تیم جوانان و دلیل عدم تکرار موفقیت جوانان با بزرگسالان گفت: ما از سه بازیکن زیر ۲۰ سال استفاده کردیم، محمد جواد صفری، فرزاد محمودی و سید حسین موسوی که این سه جز ده بازیکن برتر زیر ۲۰ سال آسیا نیز قرار گرفتند و عمل‌کرد قابل قبولی هم داشتند. دلیل عدم تکرار موفقیت ما با تیم ملی بزرگسالان نداشتن بازی‌های تدارکاتی، اردوی تمرینی و آمادگی خوب بود برعکس تیم ملی جوانان که آمادگی خوبی داشتیم، همچنین مصدومیت علی فیاضی و محرومیت سید مهدی هاشمی نیز از علت‌های نتیجه ضعیف ما بود، تجربه‌ی خوبی بود برای ما که در سال ۲۰۱۷چهارم المپیک مسابقات داخل سالن آسیا در ترکمنستان شده بودیم اما تا امروز بنامه‌ای نداشتیم و عقب ماندیم و بعد از آن رقبای ما پیش‌رفت کردند.
وی همچنین در مورد دو رگه‌ها و بازیکنان خارج از افغانستان گفت: سیاست ما در تیم ملی اینست که هرکس که تابعیت افغانستان را داشته باشد و از لحاظ فنی خوب باشند می‌تواند برای تیم ملی بازیکن کند، همچنین به پرورش بازیکنان داخلی نیز توجه میکنیم باشگاه های فوتسال کارخانه های بازیکن سازی هستند که باید بیشتر فعال باشند.

ویدیو:

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала