Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رائول می‌تواند پپ گواردیولای رئال مادرید شود

© REUTERS / Kai Pfaffenbach Soccer Football - Champions League Final - Real Madrid v Liverpool - NSC Olympic Stadium, Kiev, Ukraine - May 26, 2018 Real Madrid celebrate winning the Champions League with the trophy
Soccer Football - Champions League Final - Real Madrid v Liverpool - NSC Olympic Stadium, Kiev, Ukraine - May 26, 2018 Real Madrid celebrate winning the Champions League with the trophy  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خورخه والدانو معتقد است که رائول توانایی هدایت تیم اصلی رئال مادرید را دارد و اگر این مسئولیت به او داده شود، می تواند کارهای بزرگی انجام دهد.

به گزارش اسپوتنیک، رائول گونزالس، مهاجم رئال مادرید در حال حاضر مسئولیت هدایت کاستیا را به عهده دارد و بسیاری از اسطوره‌های رئال مادرید به شمول والدانو معتقد اند که وی توانایی هدایت تیم اصلی رئال مادرید را دارد.

لواندوفسکی   Russia World Cup Poland Training - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رئال مادرید ماشین گولزنی بایرن را می‌خواهد
خورخه والدانو از بازیکنان اسبق این تیم در ال پیس در این مورد نوشت:«فکر می کنم در رئال مادرید رائول شبیه پپ گواردیولا و دیگو سیمئونه بدرخشد و نام بزرگی در دنیای مربی‌کری کمایی کند زیر او شخصیت بزرگی دارد. این روز‌ها در مورد آلگری و مورینیو صحبت می‌شود تا جانشین زیدان شود اما ما نباید رائول را فراموش کنیم.»
والدانو در ادامه افزود:« رائول  می داند مادریدیستا چه چیزی را شرم آور و چه چیزی را باعث افتخار آنها می شود. او در حال تبدیل شدن به مربی است که می‌تواند در غلبه بر فشارهای رسانه‌ای، فضای پرتنش و انتظارات غیر واقعی که بر رئال وجود دارد، موفق به در آید. رائول می تواند روشی را اجرا کند که الهام بخش هواداران رئال مادرید باشد.»

این در حالیست که این روز‌های نام‌های زیادی برای جایگزینی زیدان در رسانه‌ها شنیده ‌می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала