سفیر روسیه در واشنگتن؛ ما آماده گفتگوی سازنده در زمینه کنترل تسلیحات با امریکا هستیم

© Sputnik / Vladimir Pesnya /  مراجعه به بانک تصاویر سفیر روسیه در واشنگتن؛ ما آماده گفتگوی سازنده در زمینه کنترل تسلیحات با امریکا هستیم
سفیر روسیه در واشنگتن؛ ما آماده گفتگوی سازنده در زمینه کنترل تسلیحات با امریکا هستیم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سفیر روسیه در امریکا می گوید که روسیه آماده گفتگوی سازنده و عادلانه با ایالات متحده در زمینه کنترل تسلیحات است.

به گزارش اسپوتنیک، مقاله آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در در واشنگتن، زیر نام یک گام برای ثبات « جهان بدون معاهده پیمان منع موشک‌های هسته‌ای میان‌برد» که در یک مجله امریکایی منتشر شد.

رییس اسبق پنتاگون درمورد تمدید نکردن پیمان استارت نو ابراز نظر کرد - اسپوتنیک افغانستان
رییس اسبق پنتاگون درمورد تمدید نکردن پیمان استارت نو ابراز نظر کرد

دیپلمات برجسته می گوید: روسیه همچنان به نشان دادن یک رویکرد مسئولانه و آمادگی برای گفتگوی برابر و سازنده با ایالات متحده ادامه خواهد داد. پس از از بین رفتن عنصر اساسی معماری کنترل تسلیحات، که پیمان منع موشک‌های هسته‌ای میان‌برد، بود،  در حاضر مهم است «پیمان استارت نو» تنها توافق میان روسیه و امریکا در منطقه حفظ شود.

به گفته او: در مواجهه با کاهش سطح قابل پیش بینی و شفافیت در روابط سیاسی- نظامی بین دو قدرت هسته ای بزرگترین، نقش پیمان در حفظ ثبات استراتژیک و امنیت بین المللی بیش از همیشه است.

پیمان استارت نو، پیمان کاهش تسلیحات هسته‌ای دو جانبه میان ایالات متحده آمریکا و فدراسیون روسیه. رئیس جمهور روسیه با همتای امریکایی وی در 8 ماه آپریل سال 2010 در پراگ پایتخت جمهوری چک با هم دیدار کرده و یک پیمان برای کاهش زرادخانه‌های هسته‌ای خود امضا کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала