دونالد ترامپ: نگران استیضاح نیستم

© REUTERS / LEAH MILLISدونالد ترامپ: نگران استیضاح نیستم
دونالد ترامپ: نگران استیضاح نیستم  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا ضمن انتقاد از روزنامه واشنگتن پست می‌گوید که از این که استیضاح شوم نگران نیستم.

به گزارشا سپوتنیک به نقل از برنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا در صفحه توییتر اش نوشت: واشنگتن ‌پست جعلی بدون هیچ منبعی، به داستان سرایی ساختگی مبنی بر نگرانی من در مورد استیضاح ادامه می‌دهد.

ترامپ گفت: نگران نیستم، زیرا مرتکب اشتباهی نشدم. این طرف مقابل از جمله شیف (رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان امریکا) و داستان ساختگی اش است، که نگران هستند. پیگیری توهمات ادامه دارد.

توهین نامزد دموکرات ها به ترامپ - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ خواستار استیضاح پلوسی شد

روزنامه واشنگتن پست شامگاه جمعه با انتشار گزارشی خبر داد که رئیس‌جمهور ترامپ و نزدیکترین مشاوران وی پذیرفته اند که تحقیقات در مورد استیضاح وی، ‌ او را در معرض تهدیدی جدی قرار داده و ترامپ و مشاورانش از قدرت اندکی برای جلوگیری از آن برخوردار هستند.

این روزنامه یادآور شد که دموکرات‌ها پس از افشای اعمال فشار ترامپ بر اوکراین برای تحقیق در مورد رقبای سیاسی خود، به سرعت در حال گردآوری مدارک هستند.

در گزارش واشنگتن پست آمده است: رئیس‌جمهور به دلیل ناکام ماندن تلاش هایش برای جلوگیری از همکاری افراد مختلف با تیم تحقیقات در زمینه استیضاح، مستاصل شده است.

ترامپ چندی پیش دو روزنامه واشگتن پست و نیویورک تایمز را به شدت مورد انتقاد قرار داد و گفت دیگر نمی‌خواهد خبرنگاران این دو روزنامه را در کاخ سفید ببیند.

تماس تلفنی ترامپ با رئیس‌جمهور اوکراین در مرکز تحقیقات مجلس نمایندگان امریکا برای استیضاح رئیس‌جمهور امریکا قرار دارد.

یک افشاگر ناشناس در جامعه اطلاعاتی امریکا فاش کرده است که ترامپ سوم اسد در تماس تلفونی با رئیس‌جمهور اوکراین از وی خواست تا در مورد «جو بایدن»  نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 امریکا و پسرش «هانتر»  تحقیق کند.

بایدن پیشتر در زمانی که معاون باراک اوباما رئیس‌جمهور پیشین امریکا بود، یک بسته کمک پولی به اوکراین را تعلیق کرده بود تا کی‌یف تحقیقات درباره شرکت «بوریزما» را متوقف کند.

ترامپ همچنان با آدام شیف رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان دچار اختلاف شدید شده و وی را فردی فاسد خوانده است.​

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала