Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان گزینه اول و آخر والورده در بارسلونا است

© Sputnik / Виктор Толочко /  مراجعه به بانک تصاویر رونالد کومان سرمربی تیم ملی هالند Belarus Soccer Euro 2020 Qualifier Belarus - Netherlands
رونالد کومان سرمربی تیم ملی هالند  Belarus Soccer Euro 2020 Qualifier Belarus - Netherlands - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نظر میرسد ارنستو والورده آخرین فصلش در بارسا را تجربه میکند و باید در پایان فصل مربی جدیدی را روی نیمکت آبی اناری ها ببینیم.

به گزارش اسپوتنیک، بارسا همانند فصول گذشته دل چسپ بازی نمیکند و به نظر میرسد والورده نمیتواند این تیم را آنطور که درخور نامش است، هدایت کند.

لیونل مسی Футбол. Товарищеский матч. Россия - Аргентина - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نگاه معنی دار مسی به والورده پس از تساوی با اسلاویا

حالا نیز با توجه به ضعف تاکتیکی این فصل بارسا و در حالی چهار فصل است، بارسایی ها موفق به فتح لیگ قهرمانان نشدند، گزینه های زیادی برای جانشینی وی مطرح شده است که مهم ترین گزینه رونالد کومان سرمربی تیم ملی فوتبال هلند است.

هر چند والورده اگر با بارسا در این فصل قهرمان لالیگا شود به رکورد پپ میرسد، اما طرفداران بارسا تنها به این دل خوش نیستند و قهرمانی در اوپا را نیز والورده میخواهند.

کومان فصل پیش و پس از شکست سنگین بارسا مقابل لیورپول در نیمه نهای لیگ قهرمانان گزینه جانشینی والورده شد، اما مدیران بارسا تصمیم گرفتند یک فصل دیگر با این مربی کار کنند، هر چند نتایج این فصل والورده نیز چنگی به دل نمیزند و این تیم با انجام 9 بازی، دو شکست، یک تساوی و شش پیروزی در کارنامه دارد و هفته گذشته در لیگ قهرمانان به سختی مقابل تیم گمنام اسلاویا پراگ به برتری رسید.

رونالد کومان بازیکن سابق همین بارساست و بارها از علاقه خود برای کار با تیم محبوبش سخن زده است.

نکته قابل توجه این است که در قرارداد وی با تیم ملی فوتبال هلند بندی وجود دارد که وی اگر از بارسا پیشنهاد داشته باشد، میتواند با توافق فدراسیون فوتبال هلند از سمت مربیگیری تیم ملی کشوری کناره گیری کند.

کومان در حالی گزینه نهایی بارسا برای جانشینی والورده است که تیم ملی فوتبال هلند را نیز به خوبی اداره کرده و نفس تازه ای به این تیم پس از ناکامی های چند سال اخیر وارد کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала