Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرسن ونگر فاش کرد که چرا چندین بار سرمربی فرانسه نشد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر آرسن ونگر Футбол. ЛЧ УЕФА. Матч "Шахтер" - "Арсенал"
آرسن ونگر    Футбол. ЛЧ УЕФА. Матч Шахтер - Арсенал - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آرسن ونگر سرمربی سابق تیم آرسنال ادعا کرد که او چندین بار فُرصت مربیگری تیم ملی فرانسه را رد کرد و همچنان او اعتراف کرد که شب های چهارشنبه را در استوک میگذراند.

به گزارش اسپوتنیک، آرسن ونگر سرمربی فرانسوی سابق آرسنال پس از ترک توپچی ها در پایان فصل 2017/18، هم اکنون بدون تیم می باشد. اگرچه وی پس از مرخصی از سمت خود در سمت شمال لندن با تعدادی از نقش های پر طرفدار ارتباط برقرار کرده، اما این مرد 70 ساله به نظر می رسد عجله ای برای تصمیم گیری در مورد مقصد بعدی خود ندارد.

حالا گزارش های نشر شده که ونگر به عنوان مدیر فنی در فیفا در حال بازگشت به فوتبال بود اما گویا او می خواهد به فوتبال برگردد.

آرسن ونگر    Футбол. ЛЧ УЕФА. Матч Шахтер - Арсенал - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ونگر کتاب شرح حال خود را منتشر می‌کند

ونگر در صحبت با رسانه AFP اما از عدم تمایل برای هدایت تیم ملی فرانسه سخن گفته و اظهار داشت، ظاهراً پیشنهادهای بی شماری از خروس ها داشته ولی آنرا رد کرده است.

او می گوید: "من چندین بار پیشنهاد مربیگری در تیم ملی امتناع کردم، من فوتبال باشگاهی را ترجیح می دهم. برای من، تقریباً شبیه به یک شغل نیم وقت مربیگری یک تیم ملی است، 10 مسابقه در یک سال. من عادت دارم که 60 بازی کار کنم، به طوری که هرگز واقعاً من را وسوسه نکرده است."

ونگر در پاسخ به این سؤال که آیا وی شبهای سرد و خنک را در مکانهایی مانند استوک و بولتون سپری می کند، پاسخ داد: "من شخصاً آن را دوست دارم. من از منطقه ای آمده ام که چهارشنبه ها نیز آنجا حضور داشته ام، بله، دلم برای آن تنگ شده است."

ونگر همچنین در پی اخراج سیلوینو، پیشتر در لیون ارتباط داشت. با این حال، این پست سرانجام با وجود نارضایتی خاصی در بین هواداران توسط رودی گارسیا پر شد. به نظر می رسد که مربی فرانسوی در حال بازگشت به فوتبال باشگاه است، اما او کاملاً آشکار کرده که عجله ای برای دوباره مربی شدن ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала