Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیورپول 0 – تاتنهام 1؛ شکست آنفیلدی ها در نیمه اول

© AP Photo / Anthony DevlinTottenham Hotspur's Harry Kane celebrates scoring his side's third goal of the game during their English Premier League soccer match against Burnley at Turf Moor, Burnley, England, Saturday, Dec. 23, 2017.
Tottenham Hotspur's Harry Kane celebrates scoring his side's third goal of the game during their English Premier League soccer match against Burnley at Turf Moor, Burnley, England, Saturday, Dec. 23, 2017. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیورپول در نیمه اول دیدار حساس برابر تاتنهام، با یک گل در خانه شکست خورد.

به گزارش اسپوتنیک، دو تیم فوتبال لیورپول و تاتنهام در دهمین هفته از بازی های لیگ برتر امشب از ساعت 21:00 به وقت کابل در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه اول با حساب یک گل به سود مهمان پایان یافت.

در این دیدار و در همان دقیقه اول بازی هری کین به تیم کلوپ شوک وارد کرد با گلزنی، نتیجه را یک صفر پیش انداخت.

در ادامه کار شاگردان یورگن کلوپ کاملا تیم برتر میدان بودند اما بر خلاف انتظار "گازینگا" دروازه بان تاتنهام با درخشش چشم نواز اش، همه را حیرت زده کرد به خصوص در دقایق 28 و 30 بازی که بازیکنان لیورپول نتوانستند دروازه او را باز کنند، تا اینکه با همان یک گل شاگردان پوچتینو بازی را برنده به رختکن رفتند.

در صورتی که در نیمه دوم لیورپولی ها به بازی برنگردند و نتیجه را واگذار نمایند، اولین شکست فصل تیم میزبان به ثبت خواهد رسید.

هم اکنون تیم لیورپول بدون شکست در رقابت های لیگ برتری حضور دارد و با 25 امتیاز صدر جدول را همچنان در اختیار دارد در حالیکه تیم تاتنهام فصل را خوب شروع نکرده و با کسب 12 امتیاز از 9 بازی، در مکان دهم جدول جا خوش کرده است و اگر بازی امشب را به پیروزی برسد 15 امتیازی شده و جای آرسنال را در مکان پنجم خواهد گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала