Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آ اس رُم 2 - میلان 1؛ روسونری با پیولی هم برنده نشد

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر تیم فوتبال آ اس رُم ایتالیا Italy Soccer Champions League Roma - CSKA
تیم فوتبال آ اس رُم ایتالیا  Italy Soccer Champions League Roma - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال ای سی میلان در ورزشگاه المپیکو برابر آ اس رُم تن به شکست نزدیک داد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال ای سی میلان که از 5 بازی اخیر تنها یک پیروزی در سری آ به ثبت رسانده بود، امشب برابر آ اس رُم با حساب 2-1 باخت تا همچنان در مکان 12 جدول حضور داشته باشد.

در این بازی رُمی های میزبان با گل دقیقه 38 ادن ژکو از حریف پیش افتادند و نیمه اول را با همان یک گل پیروز به رختکن رفتند.

با آغاز نیمه دوم شاگردان پیولی توپ و بازی را در اختیار گرفتند و توانستند در دقیقه 55 توسط تئو هرناندز بازی را به تساوی بکشند ولی این پایان کار نبود که سه دقیقه بعد از این گل، زانیولو گل دوم رُم را به تور دروازه دوناروما چسپاند و اختلاف را دوباره به یک گل رساند.

در ادامه دو تیم تلاش فراوانی کردند و روسونری اما در حملاتش بهتر از میزبان عمل نمود و در دقیقه 92 روی پاس هرناندز بهترین موقعیت گلزنی برای میلانی ها به دست آمده بود که کولاروف مدافع رُم توپ را به بیرون زد تا بازی در نهایت با حساب 2-1 به سود تیمش خاتمه یابد.

با این نتیجه آ اس رُم 16 امتیازی شد و جای کالیاری را در مکان پنجم گرفت.

هم اکنون در جدول رده بندی مسابقات سری آ ایتالیا، یوونتوس با  23، اینتر با 22، آتلانتا با 20 و ناپولی با با 17 امتیاز به ترتیب اول تا چهارم هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала