جا به جایی ارتش سوریه در مرز با ترکیه

© AFP 2023جا به جایی ارتش سوریه در مرز با ترکیه
جا به جایی ارتش سوریه در مرز با ترکیه  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
واحد های ارتش سوریه در چهار روستای جدید در منطقه راس العین جا به جا شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سانا، واحد های ارتش عربی سوریه امروز در چهار روستای جدیدی در منطقه راس العین مستقر شده و فاصله باقی مانده تا مرزهای مشترک با ترکیه را به چند کیلو متر کاهش داده اند.

آمادگی ترکیه برای از سرگیری عملیات نظامی در خاک سوریه - اسپوتنیک افغانستان
آمادگی ترکیه برای از سرگیری عملیات نظامی در خاک سوریه

بر اساس این گزارش: واحد های ارتش سوریه از سمت محور تل حمر در حومه شمالی حسکه به سمت مرزهای ترکیه پبشروی کردند و در روستاهای أم حرمله، باب الخير، أم عشبه و الأسديه در حومه منطقه راس العین جا به جا شده و فاصله باقی مانده تا مرزهای مشترک با ترکیه را به چند کیلو متر کاهش داده اند.

خبرنگار سانا همچنین از وقوع درگیری ها میان واحد های ارتش حاضر در منطقه راس العین و نیروهای ترکیه که به منطقه تجاوز کردند خبر داد.

در همین راستا گروه های /قسد/ بر اساس توافق سوچی شروع به عقب نشینی 32 کیلومتر از مرزها  کرده ‌اند.

یادآوری می کنیم، که در 22 اکتوبر، فدراسیون روسیه و ترکیه تفاهم نامه 10 فقره ای را به ویژه درباره معرفی واحدهای پولیس نظامی روسیه و سرویس مرزی سوریه در ضلع مرز سوریه با ترکیه در خارج از منطقه منبع صلح ترکیه امضا کردند. آنها عقب نشینی نیروهای کرد و سلاح های آنها را در 30 کیلومتری مرز سوریه و ترکیه که باید طی 150 ساعت تکمیل شود ، تسهیل می کنند. از این لحظه گشت های مشترک روسیه و ترکیه از عمق 10 کیلومتری مرز تا غرب و شرق منطقه عملیات ترکیه به جز شهر کامیشلی آغاز می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала