بازداشت هشت کارمند گمرک فرودگاه کابل به اتهام قاچاق

© Photo / Carl Montgomeryمیدان هوایی بین المللی کابل
میدان هوایی بین المللی کابل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ماموران ریاست عمومی امنیت ملی هشت کارمند اداره گمرک در میدان بین المللی حامد کرزی را به جرم چاقاق اموال غیرقانونی بازداشت کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از تلویزیون یک افغانستان، ریاست امنیت ملی با نشر خبرنامه‌ای اعلام کرد که نیروهای حراست و تنفیذ قانون ریاست عمومی امنیت ملی هشت تن از کارمندان و مسؤلین امنیتی گمرک میدان هوایی حامد کرزی را باالفعل حین انتقال اموال تجارتی بشکل غیر قانونی بازداشت نموده است. 

شهیر و امید کارمندان گمرک میدان هوایی حامد کرزی، محمد صمیم، سید فهیم، راشد، تاج علی و نصیر احمد  مسؤلین امنیتی مؤظف در گمرک میدان هوایی حامد کرزی و رفیع الله انتقال دهنده اموال از دبی به کابل از جمله بازداشت شده ها هستند. 

امنیت ملی اعلام کرد بعضی از حلقات جرمی در تبانی با این افراد در گمرک میدان هوایی حامدکرزی به شکل سازمان یافته دست به قاچاق اموال تجارتی میزدند‌ که این‌بار هم تلاش داشتند تا اقلام متعدد را بدون محصول گمرکی و بشکل غیر قانونی از میدان هوایی خارج نمایند، از این‌که همه‌ای  این کارمندان تحت تعقیب نیروهای امنیت ملی بودند باالفعل بازداشت و به مراجع عدلی و قضایی تسلیم داده شدند. 

مبارزه با جرایم سازمان یافته در صدر اولویت های ریاست عمومی امنیت ملی قرار دارد و تمام حلقات مفسد و شبکه های جرمی  را تثبیت و به ارگان های عدلی و قضایی معرفی می‌نماید. 

افراد بازداشت شده به جرم خویش اعتراف کرده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала