دختر باحجاب در امریکا از مسابقه حذف شد و گریه کرد+عکس

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر سپورت با حجاب
سپورت با حجاب - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دختر خانم نوجوان مسلمان 16 ساله سپورتمین امریکائی در بخش دوش پس از پایان مسابقات به علت داشتن حجاب از مسابقه حذف شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سایت championat.com، الکساندریا ابوکرم، 16 ساله سپورتمین امریکائی در بخش دوش، پس از پایان مسابقات در اوهایو به علت داشتن حجاب از مسابقه حذف شد.

​این دختر سپورتمین در سال 2016 شروع به پوشیدن چهادر کرد و از آن زمان تاکنون در سه بخش ورزش شرکت نموده است.

وی در مورد این حادثه گفت: حالا بدترین کابوس شبانه من به واقعیت تبدیل شده است. تا آنجا که به خاطر دارم، همیشه بدون هیچ مشکلی در مسابقات بین مکاتب شرکت می کردم.

جالب اینجاست که قبل از شروع مسابقه 5 کیلومتر، به حریف الکساندریا گفته شده بود که شلوارک خود را تغییر دهد، زیرا با رنگ شلوارک بقیه اعضای تیم مطابقت ندارد. این ورزشکار نیز این درخواست را پذیرفت و مثل دختر خانم ابوکرم داخل میدان شد.

​ابوکرم گفت: بلافاصله بعد از اینکه هم تیم‌هایم را بررسی کردند، من نگران شدم که داوران به دلیل شلوارک سیاه و حجاب برای من هم مشکل ایجاد می کنند. اما آنها به من چیزی نگفتند و من احساس راحتی کردم.

بعد از پایان مسابقه، ابوکرم احساس کرد که مشکلی بوجود آمده است. او مربی خود را دید که در مورد چیزی با داوران صحبت می‌کند. پس از آن، الکساندریا نام خود را در لست مسابقات نهائی نیافت.

وی ادامه می‌دهد: من مطمئن بودم که شاید این یک اشتباه باشد. من بلافاصله به طرف هم تیمی‌هایم رفتم و آنها به من گفتند که به دلیل حجاب حذف شده‌ام. قلبم متوقف شد. من عاجل آنها و محل را ترک کردم و هم تیمی‌هایم حتی زحمت نکشید که در این شرایط دشوار از من حمایت کنند.

این ورزشکار اعتراف کرد که بلافاصله با پدراش تماس گرفته به گریه شد. زیرا احساس میکرد که تحقیر و توهین شده. خاص بخاطری که باحجاب هست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала